نفوذ به تمرین تیم ملی از ساختمان جدید(عکس)

0
44



کد خبر : ۱۹۴۳۴۰۶ |
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹ |
۹۱۰ بازدید |

۰
دیدگاه

کارگران، تماشاگر شدند؛


کارگران ساختمان در حال ساخت در مرکز ملی فوتبال تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفتند.

نفوذ به تمرین تیم ملی از ساختمان جدید(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، فدراسیون فوتبال در کنار رسیدگی به امور جاری و مسائل ملی و باشگاهی و تدارک اردوها و مسابقات تیم‌های ملی و پایه، پروژه‌های عمرانی هم در دستور کار قرار داده و با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان قصد دارد یک ساختمان مجهز در مرکز ملی فوتبال بسازد و از آن بهره‌برداری کند.

در شرایطی تمرین نوبت صبح امروز تیم ملی ایران آغاز شد که اصحاب رسانه فقط اجازه پوشش ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین را داشتند و امیر قلعه‌نویی و دستیارانش تصمیم گرفتند پشت درهای بسته دستورات تاکتیکی را اجرا کنند و تمرین را ادامه بدهند، اما در این وضعیت نیز تمرین تیم ملی قابل رویت برای برخی افراد بود.

1885949

شاگردان امیر قلعه‌نویی در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال مشغول تمرین بودند که پشت این زمین و حدفاصل با چمن مصنوعی، یک ساختمان در حال تاسیس وجود دارد که کارگران این پروژه تمرین تیم ملی را مشاهده کردند.

با وجود بسته بودن تمرین تیم ملی، اما کارگران این ساختمان در حین کار نگاهی هم به تمرین شاگردان قلعه‌نویی می‌انداختند و به نوعی تنها تماشاگران حاضر در این جلسه تمرینی بودند و پس از اصحاب رسانه نیز به رصد تمرین پرداختند.

1885944

این ساختمان که قرار است تبدیل به یک خوابگاه مجهز برای تیم‌های ملی فوتبال آقایان و بانوان و تیم‌های ملی فوتسال شود، تقریبا نیمی از ساخت را پشت سر گذاشته و احتمالا تا پایان سال به بهره‌برداری برسد که تا آن زمان و در زمان اردوهای ملی، این کارگران تبدیل به تماشاگران ویژه تمرینات خواهد شد.

1885946
1885947
1885948

عکس: امیرحسین خیرخواه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید