عجیب اما واقعی: این پایان رونالدو است!

0
42



کد خبر : ۱۹۶۳۵۷۲ |
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱ |
۵٫۷K بازدید |

۱۰
دیدگاه

غیبت در لیست توپ طلا بعد از ۲۰ سال


برای اولین بار از سال ۲۰۰۳ کریستیانو رونالدو جایی در بین نامزدهای توپ طلا ندارد.

عجیب اما واقعی: این پایان رونالدو است!

به گزارش “ورزش سه”، رقابت تاریخی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای دریافت توپ طلا امشب رسما به پایان رسید و بعد از دو دهه یکی از این دو ستاره در بین نامزدهای دریافت جایزه سال ۲۰۲۳ حضور ندارند.

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۰۳ که درخشش برای منچستریونایتد را آغاز کرد جای ثابتی در فهرست نامزدهای معتبرترین جایزه فردی دنیای فوتبال داشت. با این حال عملکرد ضعیف سال گذشته باعث شد تا او جایی در لیست نامزدهای سال ۲۰۲۳ نداشته باشد.

1921455

انتقال به لیگ عربستان، خروج از ترکیب منچستریونایتد دوران اریک تن‌هاخ و نمایش ضعیف در جام جهانی قطر و جنجال هایی که به دنبال آن به به وجود آمد در نهایت به خروج نام رونالدو از لیست نامزدهای توپ طلا بعد از ۲۰ سال انجامید.

این پایانی بر عصر رونالدو در عرصه توپ طلا بود. او ۵ بار موفق به دریافت این جایزه شد که آخرین بار آن مربوط به سال ۲۰۱۷ می شود. کاپیتان تیم ملی پرتغال بعد از لیونل مسی (برنده ۷ توپ طلا) پر افتخارترین فوتبالیست دنیا در این زمینه به شمار می رود.

1921456

این اتفاق در حالی رخ می دهد که رقیب دیرینه رونالدو یعنی لیونل مسی که سال گذشته بهترین بازیکن فیفا شد بازهم در لیست نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۳ حضور دارد و به یکه تازی خود در دنیای فوتبال ادامه می دهد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید