خیانت هم تیمی سابق به رونالدو: مسی بهترین است

0
65



کد خبر : ۱۹۴۴۳۵۶ |
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه


وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است.

خیانت هم تیمی سابق به رونالدو: مسی بهترین است

به گزارش “ورزش سه”، مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد و راهی لیگ آمریکا شود. 

او حالا مسیر بازیکنان بزرگی مانند دیوید بکام و وین رونی را طی کرده که تصمیم گرفتند حضور در لیگ آمریکا را تجربه کنند و قرار است از این فصل در ترکیب اینترمیامی به میدان برود. 

رونی که حالا هدایت دی سی یونایتد را برعهده دارد، از حضور این بازیکن در لیگ آمریکا بسیار خوشحال و هیجان‌زده است و مدعی شده که او بالاتر از کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. 

1887285

این ستاره سابق یونایتد در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« او بهترین است، به همین سادگی. از نظر من، او بهترین بازیکنی است که تا به حال در فوتبال حضور داشته است. به همین دلیل است که با همه فرق دارد. 

مسلما هواداران او بسیار زیاد هستند و این موضوع در زمینه تبلیغات اهمیت بسیار زیادی برای این لیگ دارد. این اتفاق بسیار بزرگی برای لیگ آمریکا است. داشتن مسی که بهترین بازیکن تاریخ است در این لیگ عالی است. 

بله، سن او کمی بالاتر رفته است اما این بازیکن اخیرا موفق شد به تنهایی آرژانتین را قهرمان جام جهانی کند. من فکر می‌کنم حضور او برای این لیگ عالی است و تاثیر بسیاری روی عملکرد اینترمیامی و تمامی لیگ خواهد گذاشت.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید