برزیل ۴-۱ گینه: به افتخار وینیسیوس جونیور

0
66



کد خبر : ۱۹۴۴۹۰۲ |
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۸ |
۵۹۱ بازدید |

۰
دیدگاه

سلسائو یک نیمه مشکی پوشید، یک نیمه طلایی


برزیل در دیداری دوستانه موفق شد گینه را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد.

برزیل 4-1 گینه: به افتخار وینیسیوس جونیور

به گزارش “ورزش سه”، تیم های برزیل و گینه در دیداری دوستانه که بخشی از کمپین مبارزه علیه نژادپرستی فدراسیون فوتبال برزیل در حمایت از وینیسیوس جونیور است به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت ۲۳ در ورزشگاه ال‌کورنیا بارسلونا آغاز شد و با برتری ۳-۱ سلسائو همراه بود.

برزیلی‌ها در نیمه اول این دیدار در اقدامی بی سابقه یک دست مشکی پوشیدند و یک دقیقه سکوت پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز انجام شد. ایرتون در دقیقه ۱۱ اولین موقعیت جدی بازی را روی دروازه گینه خلق کرد اما ضربه او را کونه در موقعیت تک به تک مهار کرد. فرانکوییس کامانو در دقیقه ۱۳ با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه برزیل را هدف گرفت اما توپ روی ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

1888469

دومین موقعیت جدی برزیل در دقیقه ۲۷ به اولین گل بازی انجامید. روی یک ارسال از سمت راست ریچالیسون با ضربه سر دروازه گینه را تهدید کرد ولی دروازه حریف این ضربه را مهار کرد؛ ضربه ای که جوئلینتون در دهانه دروازه ریباند آن را وارد دروازه کرده تا نتیجه ۱-۰ شود.

در حالی که مختار دیاخابی و ریچالیسون سر تصاحب توپ در کنار محوطه جریمه گینه باهم رقابت می کردند رودریگو از راه رسیده و توپ را مال خود کرد؛ او از سمت راست در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۳۰ به ثمر برساند.

1888468

وینیسیوس در دقیقه ۳۵ با یک شوت کات دار از داخل محوطه جریمه شانس خوبی برای گلزنی داشت اما توپ روی این شوت راهی اوت شد. یک دقیقه بعد از این موقعیت دروازه برزیل باز شد؛ نبی کیتا با یک ضربه سر زیبا در دقیقه ۳۶ ارسال ادریسا سیلا را به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با برد ۲-۱ برزیل به پایان برسد.

تنها ۲ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که برزیل گل سوم را هم زد. ادر میلیتائو با ضربه سر چرخشی ارسال لوکا پاکتا را به گل تبدیل کرد و نتیجه ۳-۱ شد. سلسائو در این نیمه لباس های مشکی را از تن درآورده و لباس های همیشگی خود را به تن کردند.

1888470

گینه که دوباره برای جبران گل های خورده چهره ای تهاجمی به خود گرفته بود در دقیقه ۷۷ فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ادرسون در دو مرحله دروازه تیمش را نجات داد. وینیسیوس در دقیقه ۸۴ بازهم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او این بار هم جایی در چارچوب نداشت.

در دیداری که به افتخار وینیسیوس برگزار شده بود این بازیکن خیلی برای گلزنی تلاش کرد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی موفق به این کار شد تا برزیل با پیروزی ۴-۱ از سد گینه بگذرد.

1888467



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید