درخواست ویژه بارسا از لالیگا پس گرفته شد

0
62



کد خبر : ۱۹۴۴۹۹۳ |
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵ |
۳۲۵ بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه بارسلونا به لالیگا اطلاع داد که درخواست قبلی اش را پس گرفته و مشکلی با برگزاری بازی های ابتدایی لالیگا در ورزشگاه جدید خود ندارد.

درخواست ویژه بارسا از لالیگا پس گرفته شد

به گزارش “ورزش سه”، روند تکمیل و آماده‌سازی ورزشگاه المپیک مونتژوئیک فراتر از انتظارات پیش می رود و بارسلونا انتظار دارد بتواند حتی از همان هفته ابتدایی در این ورزشگاه میزبان رقبای خود باشد. این در حالی است که بارسلونا ماه قبل به لالیگا اطلاع داده بود که در قرعه کشی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا که هفته بعد به انجام خواهد رسید، هفته های ابتدایی در زمین حریفان به میدان برود (مشابه درخواست رئال در دو فصل گذشته).

1888610

پس از شروع بازسازی ورزشگاه نوکمپ، بارسلونا برای یک سال به ورزشگاه مونتژوئیک نقل مکان خواهد کرد اما این ورزشگاه کمبودهای بزرگی از جمله مشکل دسترسی هواداران، سکوها، بخش VIP، میکسدزون، جایگاه خبرنگاران و نیز چمن دارد ولی طبق ادعای اسپورت، روند آماده سازی عالی پیش می رود به طوری که بارسا نه تنها می تواند از هفته ابتدایی میزبانی را برعهده بگیرد بلکه قصد دارد در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) جام خوان گامپر را نیز در مونتژوئیک برگزار کند. پیش از این قرار بود این بازی در شهر بازل سوئیس برگزار شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید