آقای گل لیگ برتر به مس بر می‌گردد

0
64



کد خبر : ۱۹۴۶۱۹۶ |
۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۰ |
۲٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه مس سونگون درباره مسئله بازگشت ستاره فصل گذشته‌اش بیانیه‌ای منتشر کرد.

آقای گل لیگ برتر به مس بر می‌گردد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی جاوید بعد از مذاکره با مسؤولان باشگاه مس سونگون آذربایجان در آستانه بازگشت به تیم فوتسال این باشگاه قرار دارد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که باشگاه کراپ با وجود تمدید قرارداد این بازیکن‌ با مس، خبر از عقد قرارداد با او داده بود.

در آستانه بازگشت جاوید به مس سونگون، باشگاه کراپ الوند مدعی شکایت شده بود که باشگاه مس بیانیه‌ای در واکنش به آن منتشر کرد و در ابتدای آن نوشت: «باشگاه کراپ الوند در موضوع مهدی جاوید تخلف نخست را مرتکب شد که با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر‌ مذاکره و عقد قرارداد کرد. در ادامه مدیرعامل کراپ به‌صورت رسمی برای جلب رضایت باشگاه مس نامه رسمی معاوضه یک‌ بازیکن دیگر را به این باشگاه زد که البته عملی نشد.»

مسی‌ها در ادامه این بیانیه آورده‌اند: «باشگاه مس با وجود حقانیت قطعی از رسانه‌ای کردن موضوع تا آخرین مراحل خودداری کرد و سعی در مذاکره با بازیکن و رفع موضوع شد. حال که کار در آستانه حل شدن با کم‌ترین حاشیه است، باشگاه کراپ بار دیگر اقدام به مطرح کردن موضوعاتی خلاف واقع کرده است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «سیاست باشگاه مس سونگون بار دیگر سکوت و دوری از حاشیه است، اما باشگاه کراپ نیز بایستی به این موضوع واقف باشد که از هر بعدی که به موضوع نگاه کنیم این باشگاه در معرض برخورد قانونی قرار دارد و این مس است که باید از تخلفات صورت گرفته شاکی‌‌ باشد. با این وجود تاکید و سیاست ما دوری از حاشیه و پیشبرد کار از طریق قانونی است، نه شو رسانه‌ای کاذب.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید