رسمی: تاتنهام جانشین هوگو لوریس را از ایتالیا خرید

0
71



کد خبر : ۱۹۴۷۰۲۲ |
۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۴ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


تاتنهام با قراردادی رسمی گولیلمو ویکاریو، دروازه‌بان فصل پیش امپولی، را به خدمت گرفت تا در آینده جانشین هوگو لوریس در این تیم باشد.

رسمی: تاتنهام جانشین هوگو لوریس را از ایتالیا خرید

به گزارش “ورزش سه”،  بر اساس اعلام رسمی باشگاه تاتنهام، گولیلمو ویکاریو با قراردادی پنج ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به این تیم پیوست. این دروازه‌بان ۲۶ساله فصل گذشته در سری آ محافظت از دروازه امپولی را به عهده داشت.

با اینکه هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام، همچنان در این تیم حضور دارد ولی اسپرز امسال در تابستان برای جذب دروازه‌بان تلاش می‌کرد چرا که تنها یک فصل از قرارداد لوریس باقی مانده و سنگربان فرانسوی ماه گذشته اعلام کرد جدا شدنش از تاتنهام در پایان قرارداد ممکن است.

1891850

ابتدا تصور می‌شد تاتنهام قصد دارد دیوید رایا را از برنتفورد به خدمت بگیرد ولی درخواست ۴۵ میلیون یورویی برنتفورد باعث شد تاتنهامی‌ها او را از فهرست خود خط بزنند.

هفته گذشته مذاکرات تاتنهام با امپولی و ویکاریو به نتیجه رسید و دو طرف با توافق شفاهی به مذاکرات پایان دادند. ویکاریو امروز با حضور در دفتر تاتنهام به صورت رسمی قراردادش با این تیم لیگ برتری را امضا کرد.

ویکاریو در اسپرز پیراهن شماره ۱۳ را به تن خواهد کرد و پیراهن شماره یک همچنان در اختیار هوگو لوریس خواهد بود.

گولیلمو ویکاریو در تابستان ۲۰۲۱ به صورت قرضی از کالیاری به امپولی پیوست ولی تابستان گذشته به صورت دائمی بازیکن امپولی شد. او محصول آکادمی باشگاه اودینزه است. ویکاریو فصل گذشته برای امپولی ۳۱ بازی در سری آ انجام داد و ۱۴ کلین‌شیت ثبت کرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید