کنایه سنگین معاون وزیر به قربانزاده درباره سرخابی‌ها!

0
56



کد خبر : ۱۹۳۷۱۹۸ |
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

پولادگر: همه در مورد همه چیز حرف می‌زنند


سیدمحمد پولادگر اعلام کرد که مجمع مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از فینال جام حذفی برگزار می‌شود.

کنایه سنگین معاون وزیر به قربانزاده درباره سرخابی‌ها!

به گزارش “ورزش سه” سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، در مورد حرف‌های متناقضی که با حمید سجادی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا داشته است، گفت: واقعا باید از رسانه ملی گله کنم. اولا صحبت‌های من برای روز دوشنبه‌ است؛ روزی که مجلس شورای اسلامی بودیم و آنجا از من سوال کردند. من چون از دوستان دائما این نکته را می‌شنیدم، آن را بیان کردم. آقای وزیر قطعا اطلاعات بیشتر از من داشتند و مصاحبه آقای سجادی برای روز چهارشنبه است.

وی ادامه داد: بنده در رد صحبت‌های ایشان صحبت نکردم و تعجب می‌کنم از رسانه ملی که تاریخ و مقدم و موخر آن را رعایت نمی‌کنند و مطالبی می‌گویند که منتشر شود و حتی رسانه‌ معاند از آن بهره برداری کند و زیبنده رسانه ملی ما نیست.

پولادگر درباره آخرین وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آخرین خبر من این است که فدراسیون فوتبال و کمیته بدوی در حال فعالیت هستند و نهایت تلاش خود را می‌کنند که شرایط احراز مجوز حرفه‌ای گری را فراهم کنند و مشکلی به وجود نیاید.

معاون وزیر ورزش در خصوص اخباری که راجع به دستگیری به دستگیری یکی از فدراسیون‌ها به جرم اختلاس منتشر شده، گفت: خیر. هیچ رئیس فدراسیونی نداریم که با این جرم بازداشت شده باشد.

او درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران گفت: امروز جلسه ستاد داشتیم و آقای تاج تشریف آوردند و صحبت کردند. نتیجه نهایی اعزام تیم امید به رقابت‌های آسیایی است. یک بحث‌هایی درباره انتخاب سرمربی هم بود که بگذارید نهایی شود. سرمربی قطعا ایرانی است و خودشان اعلام می‌کنند.

معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش هم‌چنین نسبت به موضع‌گیری‌ها و صحبت‌های حسین قربان‌زاده در مورد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد و گفت: در رابطه با تاریخ برگزاری مجمع، بیشتر بحث قراردادها بود که می‌گفتند اگر احیانا تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره باشد، چون زمان انعقاد قراردادها است، هیئت مدیره‌ای که می‌آید شاید این نکته را داشته باشد که چرا زمانی که قطعی نشده بوده هیئت مدیره، این تغییر و تحولات صورت گرفته و قرارداد جدید بسته شده است؟ نهایتا تصمیم وزارت ورزش این است که بعد از فینال جام حذفی تغییرات صورت بگیرد. متاسفانه خیلی از مراتب و طبقه بندی اطلاعات در کشور ما رعایت نمی‌شود و همه درباره همه چیز حرف می‌زنند. برای اینکه گرفتار چنین موضوعی نشویم بعد از فینال جام حذفی مجمع دو باشگاه انجام می‌پذیرد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید