پاکدامن: جنگ نابرابری با ژاپن داشتیم

0
48



کد خبر : ۱۹۴۶۸۷۶ |
۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۳ |
۴۶۵ بازدید |

۰
دیدگاه

بعد از طلای انفرادی، دو شب نخوابیدم!


قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.

پاکدامن: جنگ نابرابری با ژاپن داشتیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، علی پاکدامن، قهرمان شمشیربازی آسیا درخصوص مسابقات قهرمانی آسیا در چین و کسب مدال طلای این رقابت‌ها اظهار داشت: قربانی زحمات زیادی برای ما کشید. بعد از رفتن فخری هجمه زیادی روی او بود و همه تیم و من به شخصه خیلی دوست داشتیم که جواب زحمات او را بدهیم. قرعه مدال قهرمانی آسیا به نام من در آمد ولی پشت آن یک کار تیمی وجود دارد و از آقای پورسلمان و وحدانی تا همه هم تیمی‌هایم دست به دست هم دادیم تا این اتفاقات و مدال‌ها رقم خورد. محمد رهبری هم کار بزرگی کرد و صاحب مدال برنز شد که به او هم تبریک می‌گویم.

وی تاکید کرد: من به آقای قربانی گفتم عیار من جایی مشخص می‌شود که حریف کره‌ای را شکست دهم. در سال ۲۰۱۶ در قهرمانی آسیا و در سال ۲۰۱۸ در قهرمانی جهان پای مدال به این شمشیرباز باخته بودم. در فینال قهرمانی آسیا هم ۱۱ بر ۸ عقب بودم اما یک حسی به من می‌گفت که نباید ببازم. من ۴ ضربه آخر را تک چراغ به حریف وارد کردم. خدا خیلی من را دوست داشت و به من کمک کرد. آقای پورسلمان خیلی خوش قدم بوده و در دو سفر اسپانیا و چین که همراه ما بود، صاحب مدال شدیم.

عضو تیم سابر کشورمان افزود: در بازی برابر ژاپن فشار زیادی را تحمل کردم و مدام می‌گفتم خدایا نکند چون مدال طلای انفرادی را گرفتم عملکرد خوبی نداشته باشم. بعد از مدال طلای انفرادی دو شب نمی‌توانستم بخوابم و نگران مسابقه تیمی بودم. ژاپنی‌ها چند بار از ما برده بودند و ما را اذیت کرده بودند. ما جنگ نابرابری با ژاپن داشتیم آنها مربی‌ ۱۲ هزار دلاری فرانسوی دارند، ۴ کمک مربی و دو ماساژور همراه تیم پزشکی و  فیزیوتراپ دارند و در مقابل ما از پورسلمان خواهش می‌کنیم روی نیمکت ما بنشیند که کادرمان به نظر زیاد بیاید. فشار در مورد بازی با ژاپن به قدری زیاد بود که ورزشکار، غیر ورزشکار، دوست و فامیل از ما در مورد این تیم می‌پرسند.

پاکدامن تصریح کرد: از ۷ مسابقه برای کسب سهمیه دو مسابقه یعنی اسپانیا و چین را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. آرزو دارم در قهرمانی جهان به جمع ۴ تیم پایانی و حتی فینال برسیم تا کار ما برای کسب سهمیه به اتمام برسد و سهمیه قطعی شود. امیدوارم در بازی‌های آسیایی نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشیم و شاهد یک فینال تمام ایرانی باشیم و در بخش تیمی هم کره‌جنوبی را شکست دهیم. همچنین امیدوارم برای المپیک ابزار لازم را به رئیس فدراسیون بدهند تا بهترین نتیجه را بگیریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید