زنده از آنفیلد: لیورپول – رئال مادرید لحظه به لحظه

0
66



کد خبر : ۱۸۷۱۷۵۳ |
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰ |
۱۰٫۶K بازدید |

۳
دیدگاه

آماده زیباترین بازی اروپا


حدود یک ساعت مانده به مسابقه حساس لیورپول – رئال در آنفیلد، هواداران قهرمان سابق اروپا آرام آرام سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند.

زنده از آنفیلد: لیورپول - رئال مادرید لحظه به لحظه

به گزارش ورزش سه، در یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، فینالیست‌های فصل‌ گذشته در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که تاریخ دو باشگاه آکنده از نبردهای پر شر و شور و دشمنی‌ها و دوستی‌های پر سروصدا است.

امشب لیورپولی که اصلی‌ترین امیدهای این فصل را در لیگ قهرمانان دنبال می‌کند، در شرایطی که هنوز همه بازیکنان و ستاره‌هایش را در اختیار ندارد، به امید تحمیل کردن یک شکست به قهرمان اروپا وارد میدان خواهد شد.

آنها در بازی امشب با ترکیب آلیسون، آرنولد (مدافع راست)، گومز – فن‌دایک، رابرتسون (مدافع چپ)، هندرسون – فابینیو – بایپتیچ، نونیز – صلاح – خاکپو به میدان خواهند رفت.

1804357

در‌ حالی که ترکیب رئال شامل این یازده نفر خواهد بود: تیبو کورتوآ، دیوید آلابا، آنتونی رودیگر – ادر میلیتائو، دنی کارواخال، ادواردو کاماوینگا – فده والورده – لوکا موردیچ، وینیسیوس – رودریگو – کریم بنزما.

به نظر می‌رسد این نه یک مسابقه ساده، که یک دیدار تماشایی برای همه علاقمندان فوتبال باشد؛ حتی آنهایی که نه رئال را دوست دارند و نه چندان دل در گروی لیورپول و سرمربی‌اش دارند.

اخبار آخرین تحولات مربوط به بازی را در همین پست دنبال خواهیم کرد. این یک گزارش زنده است:


1804391

ایستوان کواچ، داور مسابقه حساس امشب خواهد بود. این داور ملیتی رومانیایی دارد.


 

1804387
1804388

کیت‌های نایکی (لیورپول) و آدیداس (رئال مادرید) برای مسابقه امشب؛ پیراهن‌هایی که بر تن بازیگران اصلی این نمایش خواهد نشست.


 

1804385
1804386

استیون جرارد و ریو فردینالد، دو فوتبالیست برجسته، به عنوان مفسران شبکه اسکای برای پوشش این بازی در ورزشگاه آنفیلد حضور دارند و اظهارنظرهای آنها بخشی از جذابیت‌های حاشیه‌ای این مسابقه خواهد بود.


 

1804384

هر دو تیم سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند و هر تیمی که شش بار این جام را بالای سر برده باشد می‌تواند فاتح همیشگی اش باشد. این جام از دارایی‌های لیورپول است!


 

1804381
1804382
1804383

تصاویری از ستارگان لیورپول، باتجربه‌ها و جام‌دارها در مسیر‌ رختکن و آماده‌سازی برای این بازی حساس.


 

1804380

تصویری زیبایی از ورودی تونل رختکن میهمان و میزبان به ورزشگاه آنفیلد. ستارگان دو تیم از این مسیر پای به میدان خواهند گذاشت.


 

1804377
1804378
1804379

ستارگان رئال مادرید هم از در دیگر وارد آنفیلد شدند. تونی کروس، هافبک انگشت‌نمای آلمانی که سورپرایز امشب اردوگاه رئال است نیز در جمع بازیکنان حضور دارد.


 

1804373
1804374
1804375
1804376

تصاویر ورود اتوبوس لیورپول به آنفیلد و استقبال شورانگیز هواداران این تیم. بازی امشب در چنین جوی برگزار خواهد شد.


 

1804367

هواداران لیورپول از تیبو کورتوآ اصلا خاطرات خوبی ندارند. کورتوآ با درخشش فوق‌العاده مقابل رئال در فینال لیگ قهرمانان، یک جام بزرگ برای تیمش به ارمغان آورد. امشب وقت انتقام یا تثبیت دوباره است؛ با این توضیح که تیبو هم مثل آنچلوتی، سابقه حضور در چلسی را دارد و با این شرایط و ابعادش کاملا آشنا است.


 

1804365

نگرانی‌های مربوط به مصدومیت داروین نونیز از ناحیه شانه بی علت بود و این ستاره اروگوئه‌ای با توان بدنی بالا و استثنایی خود، توانست به دیدار لیورپول مقابل رئال برسد. با توجه به فرمی نونیز دارد، او مهم‌ترین مهره تهاجمی لیورپول مقابل رئال خواهد بود.


 

1804363

کارلو آنچلوتی یک مربی قابل احترام و بزرگ در سطح اروپا محسوب می‌شود که همه دوستش دارند. او با آنفیلد غریبه نیست، چرا که سرمربی چلسی بوده و اتفاقا با این تیم قهرمان لیگ برتر هم شده است. این تصویری از کارلو در نشست مطبوعاتی پیش از بازی است که یکی از همان ژست‌های مخصوص خود را در پاسخ به سوال خبرنگاران گرفته است.


 

1804362
 

لوییز دیاز که تصویرش در روی بخشی از ساختمان‌های اطراف آنفیلد خودنمایی می‌کند، مهم‌ترین غایب لیورپول در بازی امشب محسوب می‌شود. وینگر کلمبیایی که پیش از جام جهانی مصدوم شد و هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده و بخشی از ضعف لیورپول در روزهای پس از مسابقات جام جهانی و نتایج نه چندان خوبش به این غیبت بازمی‌گردد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید