۴۸ ساعت تا تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند

0
53



کد خبر : ۱۹۴۷۵۷۰ |
۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۳ |
۷٫۲K بازدید |

۷
دیدگاه

جمع‌بندی شماره یک در مسیر خرم‌آباد- تهران


علیرضا بیرانوند فردا در جلسه با مدیران تیم شرایط خود برای ادامه همکاری را دنبال خواهد کرد.

۴۸ ساعت تا تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپوليس که تاثیر زیادی در قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان داشت، اکنون به چالش با این تیم برخورده است. 
بیرانوند که فصل گذشته و در شرایطی که پیشنهادات خوبی از دیگر تیم‌ها در بازگشت دوباره به لیگ برتر ایران داشت، طی گفتگویی که با یحیی گل‌محمدی داشت مجاب به امضا قرارداد با پرسپوليس شد. 
این در حالی بود که مبلغ قرارداد او فاصله زیادی با دیگر رقبایش در تیم‌های دیگر داشت و بیرانوند به واسطه علاقه قلبی‌اش به پرسپوليس و در نهایت در مذاکراتی که داشت با قرار دادن آپشن‌هایی، روی برگه قرارداد امضا زد. 
شماره یک پرسپوليس در پایان فصل پرماجرایی که پشت سر گذاشت، با دستیابی به دو عنوان قهرمانی و عملکرد فنی قابل توجه، آپشن‌های خود را نیز آزاد کرد تا اکنون حدود ۷ میلیارد از این باشگاه طلبکار باشد. موضوعی که باعث شد در روزهایی که در اردوی تیم ملی در تورنمنت کافا حضور داشت، وکیل حقوقی خود را به باشگاه فرستاده تا درباره مطالبات به گفتگو بپردازند. جلسه‌ای که البته نتیجه‌بخش نبود و حواشی زیادی نیز خروجی آن در پی داشت. 

1881880

بیرانوند که اکنون دومین اخطار خود را به باشگاه درباره مطالباتش ارسال کرده، فاصله چندانی با فسخ قرارداد خود ندارد. اتفاقی که باعث خواهد شد شوک بزرگی به پرسپوليس وارد شود و آنها تنها راهکار خود را توافق دوباره (عقد قرارداد مجدد با مبلغ مدنظر بیرانوند)، ضمن پرداخت مطالبات کامل او پیش رو داشته باشند. 
مسئله‌ای که در شرایط کنونی به سود هیچ‌کدام از طرفین به نظر نمی‌رسد. از یک سو پرسپوليس با فشار مالی بزرگ‌تری مواجه می‌شود و از سوی دیگر نیز بیرانوند مسیر طولانی‌تری برای توافق با پرسپوليس خواهد داشت و در صورت عدم توافق نیز باید به دنبال مقصد جدیدی باشد که در حال حاضر گزینه‌های کمی پیش پای وی قرار دارد و شاید تنها استقلال به عنوان تیمی در قواره او باشد! 
بیرانوند بعد از استراحتی کوتاه در شهر زادگاهش که مصادف با جشن عروسی خواهرش نیز بود، امشب (جمعه) به تهران بازخواهد گشت و روند مذاکرات طرفین احتمالا فردا دنبال خواهد شد. 
جایی که موعد دومین نوتیس بیرانوند نیز به سر آمده و باید دید او در تصمیمی جنجالی قراردادش را با پرسپوليس فسخ خواهد کرد و شرایط جدیدی را دنبال خواهد کرد یا مدیران تیم وی را مجاب به فرصت بیشتر برای مذاکره و پرداخت مطالباتش خواهند کرد. 
۴۸ ساعت حیاتی طی روز آتی شرایط بیرانوند – پرسپوليس را مشخص خواهد کرد و آیا دو طرف از مواضع خود کوتاه خواهند آمد و راه مذاکره را باز خواهند گذاشت؟



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید