کاپیتان رئال پنج سال زندانی می‌شود

0
58



کد خبر : ۱۹۴۷۵۴۶ |
۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۲ |
۳٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

به اتهام شهادت دروغ


شهادت دروغ لوکا مودریچ ممکن است برای او جریمه‌ای بین ۶ ماه تا پنج سال زندان به همراه داشته باشد.

کاپیتان رئال پنج سال زندانی می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته دادستانی کرواسی رسما اعلام کرد که علیه لوکا مودریچ و دژان لوورن، ستاره‌های فوتبال این کشور، دادخواستی تهیه کرده و به اتهام شهادت نادرست به دادگاه ارائه کرده است. مودریچ حالا باید به این اتهام دادگاهی شده و از خود دفاع کند. 

1890823

همه چیز به انتقال سال ۲۰۰۸ مودریچ به تاتنهام مربوط است. در آن زمان مامیچ، رئیس وقت باشگاه دیناموزاگرب، مبلغی از این انتقال را به حساب شخصی خود واریز کرد و رقم درست انتقال به اداره مالیات گزارش نشد. مامیچ بعدها به برداشت حدود ۱۵ میلیون پوند از درآمد باشگاه و فرار مالیاتی به مبلغ ۲ میلیون پوند متهم شد. پس از رو شدن این داستان، مامیچ به بوسنی گریخت.

1892801

دادستانی می‌گوید لوکا مودریچ که در سپتامبر ۲۰۱۷ به دادگاهی در شهر اوسیک فراخوانده شده تا در یک پرونده کیفری به عنوان شاهد شرکت کند اظهاراتی خلاف واقع داشته و حالا به اتهام شهادت نادرست باید مقابل دادگاه بایستد. در کیفرخواست علیه مودریچ اشاره شده که در همان تاریخ قاضی پرونده به او هشدار داده بود که هر نوع شهادت نادرست در حکم ارتکاب جرم خواهد بود. 
مودریچ چند سالی است که در کرواسی با این پرونده درگیر است. او پنج سال پیش حکم تبرئه گرفت و از اتهام شهادت نادرست تبرئه شد. 

طبق قوانین کیفری کرواسی، در صورت محکومیت مودریچ، خطر ۶ ماه تا پنج سال زندان او را تهدید خواهد کرد. مودریچ اخیرا قراردادش با رئال را تمدید کرد و کاپیتان دوم تیم محسوب می شود. او همچنان برای تیم ملی کرواسی نیز بازی می کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید