بازدید مدیران ارشد بانک ملی ایران از شرکت های بزرگ صنعتی استان خوزستان

0
62


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

    مدیران ارشد بانک ملی ایران در سفر به استان خوزستان از برخی شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی این استان بازدید و با مدیران شرکت ها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره در سفر به استان خوزستان که با حضور محمدنور آزادی عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور، محمدرضا محمودپناه معاون بانکداری جامع ، بیژن نصرتی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت ها و اسماعیل یوسفی رئیس اداره امور شعب استان خوزستان و دیگر مسئولان انجام شد ضمن بازدید از شرکت های بزرگ پتروشیمی، فولاد و نیشکر استان با مدیران این شرکت های بزرگ صنعتی استان دیدار کرد و در خصوص نقش و جایگاه بانک ملی ایران در اقتصاد کشور سخن گفت .

وی در این دیدارها با اشاره به سابقه درخشان بانک ملی ایران در قریب به صد سال گذشته و نقش بی بدیل این بانک در اقتصاد کشور، از حمایت های همیشگی این بانک از سطوح مختلف جامعه اعم از صنایع سنگین بالادستی و طرح های عظیم ملی تا خدمات عام المنفعه ، کمک به اقشار نیازمند و اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت های اجتماعی نام برد  و از آمادگی همیشگی این بانک در همراهی با شرکت ها و صنایع بزرگ خبر داد.

عضو هیات مدیره همچنین با اشاره به تحولات ایجاد شده در شیوه ارائه خدمت در بانک ملی ایران، از نحوه ارائه خدمات نوین این بانک بر اساس استانداردهای شخصی مورد نظر مشتریان، شرکت ها و سازمان ها در همه بخش ها به عنوان سیاست جدید بانک ملی ایران در ارائه خدمات شخصی سازی شده به بیش از ۵۲ میلیون مشتری این بانک خبر داد.

محمدنور آزادی نیز در این دیدارها با اشاره به توانمندی های ویژه استان خوزستان و ابر شرکت های صنعتی مستقر در این استان، گسترش همکاری های دو طرفه بین بانک بزرگی همچون بانک ملی ایران و این شرکت ها را ضامن توسعه و پیشرفت تولید، صنعت و اشتغال استان و شکوفایی اقتصاد کشور دانست.

در ادامه این دیدار محمدرضا محمودپناه نیز در سخنان خود با اشاره به طراحی بسته های منحصر به فرد برای شرکت های مختلف در بانک ملی ایران،  به منظور پوشش حداکثری نیازهای مختلف شرکت ها در زمینه سرمایه، تولید، کارکنان و پیمانکاران؛ از تشکیل تیم های تخصصی مذاکره کننده بین بانک و مشتریان بمنظور عقد تفاهم نامه های اختصاصی همکاری خبر داد.

اسماعیل یوسفی رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز در پایان ضمن قدردانی از نگاه ویژه مدیران ارشد بانک ملی ایران به استان خوزستان، از اهتمام کارکنان استان برای تقویت و گسترش تعامل با شرکت های بزرگ صنعتی و تولیدی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم با  ارائه خدمات به شرکت های مختلف صنعتی و واحدهای تولیدی،  با قدرت بیشتری در جهت دستیابی به اهداف بانک گام برداریم.

گفتنی است در این سفر مدیران ارشد بانک از شرکت های پتروشیمی شهید تندگویان، اروند ، تخت جمشید، فولاد اکسین اهواز، توسعه نیشکر و صنایع جانبی و کاغذ پارس هفت تپه بازدید کردند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید