زودتر از تصور شما امباپه توپ طلا می‌برد

0
73



کد خبر : ۱۹۴۸۶۸۲ |
۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۴ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه

نگران کیلیان نیستم


دیدیه دشان معتقد است کیلیان امباپا با جاه طلبی فوق العاده اش به زودی فاتح توپ طلا خواهد شد.

زودتر از تصور شما امباپه توپ طلا می‌برد

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه در ۲۴ سالگی یک بار قهرمانی جام جهانی را با فرانسه در سال ۲۰۱۸ کسب کرده و در جام جهانی اخیر نیز نایب قهرمان شد. او البته توانست بهترین گلزن رقابت ها شود. 

امباپه که از سال ۲۰۱۷ برای پی اس جی بازی می کند، به تمام عناوین داخلی رسیده ولی نتوانسته در لیگ قهرمانان قهرمانی را تجربه کند و به همین دلیل دستش از توپ طلا کوتاه مانده است. قهرمانی جام جهانی قطر می توانست به او در این راه کمک کند اما لیونل مسی و آرژانتینی‌ها مانع شدند.

1894610

دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، نگران امباپه نیست. او به شبکه RTL گفت: «در مورد امباپه و توپ طلا نگران نیستم. البته شاید فکر کنید چون فرانسوی است و شاگرد من، اینطور فکر می کنم ولی کیلیان فوتبالیستی با جاه‌طلبی بسیار زیاد است و هر کاری خواهد کرد تا نامش را در تاریخ فوتبال ثبت کند. به عنوان یک بازیکن فرانسوی اگر او توپ طلا را ببرد، برای ما بسیار خوب خواهد شد.»

دشان ادامه داد: «دیر یا زود او به توپ طلا خواهد رسید و به شخصه معتقدم زودتر از تصورات او به این جایزه خواهد رسید. او یک بازیکن مسئولیت‌پذیر و کاپیتان تیم ملی است. چه او را دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم، کیلیان، کیلیان است و تغییر نخواهد کرد.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید