پاسخ دندان‌شکن ستاره میلان به دشمن مورینیو: دلقک!

0
38



کد خبر : ۱۹۷۰۵۶۱ |
۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۶ |
۳٫۵K بازدید |

۴
دیدگاه

لیائو از خجالت کاسانو درآمد


آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بعد از بازی دیشب میلان و دورتموند انتقادی تند از رافائل لیائو مطرح کرد و ستاره پرتغالی روسونری پاسخی دندان‌شکن به او داد.

پاسخ دندان‌شکن ستاره میلان به دشمن مورینیو: دلقک!

به گزارش “ورزش سه”، آنتونیو کاسانو به انتقادهای تند و جنجال‌آفرینی‌های گاه و بی‌گاه عادت کرده است. او از فرصتی که برنامه تلویزیونی بوبو تی‌وی برایش فراهم کرده برای به زبان آوردن جملات عجیب علیه ستاره‌های دنیای فوتبال استفاده می‌کند.

مدتی بود تیغ تیز حملات کاسانو، ژوزه مورینیو را هدف گرفته بود، ولی دیشب بعد از تساوی میلان مقابل دورتموند در چمپیونزلیگ او به انتقاد از رافائل لیائو پرداخت. کاسانو مدعی شد این وینگر پرتغالی هر وقت که موقعیتی حساس در زمین به وجود می‌آید فرار می‌کند و حاضر نیست مسئولیت بپذیرد.

1936303

کاسانو در صحبت‌های خود گفت: “هر وقت که شرایط حساس می‌شود لیائو را نمی‌بینیم. در بازی امشب او دو شوت داشت، ولی هیچ‌کدام در چارچوب نبود. میلان امشب روی‌هم‌رفته خوب بازی کرد، ولی نمی‌توانم بازی بد لیائو را نادیده بگیرم. او همیشه اشتباه حرکت می‌کند. تیم باید ۱۰ فرصت گلزنی ایجاد کند تا او شاید یک گل بزند”.

لیائو که مشخص بود از این صحبت‌های کاسانو به شدت خشمگین شده به سرعت از طریق شبکه‌های اجتماعی به او پاسخ داد. او در پاسخ به یک پست توییتری که صحبت‌های کاسانو را بازنشر داده بود از چند ایموجی خنده و بعد چندین ایموجی دلقک استفاده کرد تا به نوبه خود پاسخ دندان‌شکنی به کاسانو داده باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید