پیراهن ژوائو فلیکس در اتلتیکو دزدیده شد!

0
47



کد خبر : ۱۹۴۸۹۶۳ |
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷ |
۳٫۲K بازدید |

۲
دیدگاه


ژوائو فلیکس بعد از پشت سر گذاشتن چند ماه ناموفق در چلسی به اتلتیکو مادرید برگشته ولی او دیگر به پیراهن سابق خود در این تیم، شماره ۷، دسترسی ندارد.

پیراهن ژوائو فلیکس در اتلتیکو دزدیده شد!

به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکو مادرید از شماره پیراهن جدید ستاره فرانسوی‌اش آنتوان گریزمان رونمایی کرد و مشخص شد او فصل آینده با پیراهن شماره ۷ بازی خواهد کرد.

این خبر برای ژوائو فلیکس ناخوشایند بود چرا که او بعد از یک نیم‌فصل کاملا ناموفق به باشگاهش اتلتیکو مادرید برگشته و فردا برای اولین بار در تمرین‌های روخی بلانکو شرکت می‌کند. فلیکس امیدوار بود در بازگشت پیراهن سابقش، شماره ۷، را به تن کند ولی امروز دریافت که دیگر به این شماره دسترسی نخواهد داشت.

1895147

البته گریزمان با شماره ۷ اتلتیکو غریبه نیست و پیش از ترک اتلتیکو و انتقال ناموفقش به بارسا در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ این پیراهن را به تن می‌کرد. بعد از جدایی گریزمان و انتقالش به بارسا بود که روخی بلانکو پیراهن او را در اختیار ژوائو فلیکس گذاشت. این ستاره پرتغالی در تابستان همان سال به اتلتیکو پیوسته بود.

اینکه گریزمان بار دیگر به پیراهن سابق رسیده نشان می‌دهد یخ‌های موجود در رابطه او و روخی بلانکو کاملا آب شده و حالا اتلتی‌ها به ستاره فرانسوی اعتماد کامل دارند. حتی هواداران هم دیگر از دست گریزمان ناراحت نیستند. آمار درخشان او در فصل گذشته باعث شد هواداران اتلتی با گریزمان که او را “شاهزاده کوچولو” می‌نامند آشتی کنند.

1895148



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید