تاسیسات اتمی اروپا را می‌زنیم!

0
50


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۱:۳۷:۵۴

|

|





رئیس‌جمهوری پیشین روسیه تهدید کرد که در صورت تایید ادعای تقلای نیروهای اوکراینی برای حمله به نیروگاه هسته‌ای «اسمولنسک» روسیه با موشک‌های ناتو، به سه نیروگاه هسته‌ای اوکراین و تاسیسات اتمی در شرق اروپا حمله خواهد کرد.



واکنش مدودف به تحرکات اوکراینی‌ها: تاسیسات اتمی اروپا را می‌زنیم!


|


۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۱:۳۷:۵۴

دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر و رئیس‌جمهوری پیشین روسیه که در حال حاضر معاون شورای امنیت ملی این کشور است، در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر تلاش برای حمله به نیروگاه اسمولنسک [در دسنوگورسک روسیه] با موشک‌های ناتو تایید شود، باید سناریوی حمله همزمان روسیه به نیروگاه‌های هسته‌ای پیودنوکراینسک، ریونه و خملنیتسکی و همچنین تاسیسات هسته‌ای در شرق اروپا را در نظر بگیریم. دلیلی برای عقب‌نشینی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، تلاش ادعایی نیروهای مسلح اوکراین برای حمله موشکی به نیروگاه هسته‌ای اسمولنسک شامگاه یکشنبه از سوی کانال تلگرامی «مش» (Mash) گزارش شد. هیچ اطلاعات رسمی‌ای در این مورد وجود ندارد.

طبق ادعای کانال تبلیغاتی مش، ظاهرا اوکراین تلاش کرده تا به نیروگاه هسته‌ای دسنوگورسک در استان (اوبلاست) اسمولنسک و یک فرودگاه نظامی در استان (اوبلاست) کالوگا حمله موشکی انجام دهد. طبق این اطلاعات، از موشک‌های طوفان سایه (استورم شدو) ساخت انگلیس در حمله ادعایی به این نیروگاه هسته‌ای استفاده شده و ظاهرا این‌ها از لاشه موشک‌هایی که گفته می‌شود در محل دیده شدند، به دست آمده است.

در گزارش ادعایی کانال «مش» آمده است: این دو موشک حدود ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه توسط پدافند هوایی روسیه در آسمان روستای بیتوش در استان بریانسک روسیه سرنگون شد. موشک اول در یک مزرعه سقوط کرد و دومی در محوطه یک کارخانه چوب‌بری.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید