پرسپولیس منتظر جواب نهایی عزت‌اللهی/ سرخ‌ها آماده پرداخت مبلغ رضایت‌نامه

0
72


|


۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۸:۰۰:۲۸

|

|





باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ رضایتنامه به سعید عزت‌اللهی اعلام کرده است.



پرسپولیس منتظر جواب نهایی عزت‌اللهی/ سرخ‌ها آماده پرداخت مبلغ رضایت‌نامه


|


۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۸:۰۰:۲۸

 باشگاه پرسپولیس پس از تماس های فراوان با سعید عزت اللهی همچنان در انتظار پاسخ نهایی این بازیکن برای پرداخت مبلغ رضایت نامه است. برهمین اساس رضا درویش بیش از یک هفته است که در انتظار خبر نهایی عزت اللهی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه به حساب باشگاه وایله دانمارک برای صدور رضایتنامه است و سعید عزت‌اللهی هنوز خبر نهایی را به باشگاه اعلام نکرده که یکی از دلایل آن سفر طولانی مدت مدیران چینی باشگاه وایله است.

به گزارش طرفداری، در این میان و درحالی که سعید عزت اللهی در چند نوبت با یحیی گل محمدی و رضا درویش صحبت کرده، دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز برای جذب عزت‌اللهی اعلام آمادگی کردند تا قیمت رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه دانمارکی حسابی بالا برود.

شبیه اتفاقی که برای شهریار مغانلو رخ داد و درنهایت باشگاه سانتاکلارا با توجه به درخواست همزمان چند باشگاه لیگ برتری حسابی از این انتقال قطعی سود برد.

حالا و در شرایطی که گفته می شود پیشنهاد استقلال و سپاهان حسابی رقم عزت اللهی را بالا برده اند، باید دید درنهایت باشگاه دانمارکی که به واسطه همین قرارداد ۶ ماهه قرار است حسابی سود ببرد درنهایت رضایت نامه این بازیکن را برای کدام باشگاه صادر خواهد کرد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید