انصراف قریب‌الوقوع آقای ستاره از پست مدیریتی

0
39



کد خبر : ۱۹۵۰۹۸۲ |
۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴ |
۲٫۴K بازدید |

۳
دیدگاه

نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن می‌شود؟


نیما نکیسا که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران کاندیدا شده به احتمال زیاد مجبور به انصراف از این سمت خواهد شد.

انصراف قریب‌الوقوع آقای ستاره از پست مدیریتی

به گزارش “ورزش سه”، بحث ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه ذوب‌آهن طی روزهای گذشته داغ شده است. در این خصوص گفته می‌شود نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی که چند سالی است در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت می‌کند، گزینه اصلی پست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن است.

این در حالی است که نکیسا برای ریاست در هیات فوتبال استان تهران ثبت نام کرده و قصد دارد برای این سمت مهم در فوتبال پایتخت وارد کارزار انتخابات شود. حالا اما اگر نکیسا به عنوان مدیرعامل جدید ذوب‌آهن انتخاب و معرفی شود، مجبور است از انتخابات هیات فوتبال انصراف بدهد.

نکیسا در مصاحبه‌ای که امروز با خبرگزاری فارس انجام داده درباره احتمال حضورش در باشگاه ذوب‌آهن گفته است:‌ «صحبت های ابتدایی در این خصوص با من شد ولی این مذاکرات به صورت تلویحی بوده است. در حال حاضر هم برای آقای احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و محمد ربیعی سرمربی تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست ندارم حاشیه ای برای این باشگاه ایجاد شود و امیدوارم حضوری موفق در لیگ برتر فصل آینده داشته باشند.»

او درباره ثبت نام خود در هیات فوتبال تهران نیز تاکید کرد:‌ «قرار است تا چند روز آینده تایید صلاحیت نامزدها اعلام و سپس آنها برای انتخابات فعالیت خود را آغاز کنند. من در چرخه مدیریت فوتبال حضور دارم و در هر پست و سمتی باشد فعالیتم را برای خدمت به جامعه فوتبال ادامه خواهم داد، همه پیشکسوتان و خانواده فوتبال در این عرصه حضور دارند.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید