جوانترین بازیکن لیگ برتر پرسپولیسی است!

0
48



کد خبر : ۱۹۵۲۳۴۷ |
۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹ |
۲٫۳K بازدید |

۵
دیدگاه

سمیر حبوباتی، سورپرایز یحیی


روز گذشته یک نام در بین بازیکنان پرسپولیس برای دیدار دوستانه با صنعت نفت، توجهات را به خود جلب کرد.

جوانترین بازیکن لیگ برتر پرسپولیسی است!

به گزارش “ورزش سه”، سمیر حبوباتی، نامی که شاید حتی اگر یک بار هم بشنوید، توجهتان را به خود جلب کند. بازیکنی که به واسطه آوای خاص نامش، نگاه هواداران پرسپولیس را هم متوجه خود دید و در صفحات هواداری اسمش تکرار شد.

اما او کیست، در چه پستی بازی می‌کند و چگونه به پرسپولیس آمده است؟ سمیر بازیکن ۱۶ ساله فوتبال ایران است که از سالها پیش در سطح فوتبال تهران برای تیمهای مختلف سابقه بازی دارد؛ از نونهالان پارسیان و ایرانمهر و پیکان تا نوجوانان آکادمی کیا.

او این فصل به پرسپولیس آمده و توسط یحیی گل‌محمدی به تیم بزرگسالان دعوت شده. آنچه در تمرین و بازی دوستانه نشان داده، چند پسته است اما روز گذشته در مرکز میدان و سمت چپ بازی کرد تا جدیدترین آچارفرانسه اردوی سرخپوشان لقب بگیرد.

البته حبوباتی راه زیادی تا تبدیل‌شدن به یک بازیکن استاندارد برای حضور در ترکیب بزرگسالان پرسپولیس را دارد اما احتمالا یحیی نام او را در بین یکی از شش نفر لیست جوانان خود قرار خواهد داد تا جوانترین بازیکن لیگ از پرسپولیس باشد. کسی که تازه در اواخر زمستان شمع ۱۷ سالگی را فوت خواهد کرد.

سمیر که در مسابقات جام آسیا نوجوانان هم حضور داشت و با تیم حسین عبدی موفق شد سهمیه جام جهانی را بگیرد، حالا در جدیدترین لیست عبدی نیز قرار گرفته تا شانس حضور در جام جهانی را هم داشته باشد.

او البته در جام آسیا فرصت چندانی برای بازی نداشت و بازیکن ذخیره بود اما به هر حال حضور در لیست نهایی می‌تواند تجربه ارزشمند برای این بازیکن باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید