بهترین تصمیم را با وکیلم می‌گیرم

0
56


|


۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۳۵:۳۸

|

|





دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس اعلام کرد هفت روز از موعد پرداخت مطالباتش گذشته، اما این باشگاه هنوز ۴۰ هزار دلار از پول او را پرداخت نکرده است.



گلایه رادو از پرسپولیس: بهترین تصمیم را با وکیلم می‌گیرم


|


۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۳۵:۳۸

موعد قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشویچ در چند روز گذشته باز هم باشگاه پرسپولیس را با یک چالش جدی مواجه کرده بود، جایی که سرخ‌های پایتخت باید مبلغ ۲۰۰ هزار یورو به حساب دروازه‌بان کروات سابق خود واریز می‌کردند. 

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس در همین راستا طی روزهای گذشته با تأمین این مبلغ، مراحل انتقال پول این بازیکن را نیز در دستور کار خود قرار داد و در نهایت نیز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته پیش خبر از پرداخت نهایی قسط سوم مطالبات رادوشویچ داد.

در این راستا پیگیری ها نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس پس از انجام مراحل انتقال پول از طریق یکی از کشورها، فیش واریزی را به وکیل رادوشویچ ارسال کرده و خبر از پرداخت قسط سوم مطالبات این بازیکن داده است،. اما تاکنون ۴۰ هزار یورو از این مبلغ به حساب بازیکن سابق پرسپولیس ننشته است.

بوژیدار رادوشویچ در واکنش به این موضوع اظهار داشت: تا این لحظه ۱۶۰ هزار یورو از پولم را دریافت کردم و ۴۰ هزار یورو به حسابم نیامده است. آخرین فرصت برای پرداخت قسط سوم مطالباتم ۱۵ جولای بود، اما با گذشت هفت روز از این تاریخ هنوز پولم به طور کامل در حسابم ننشسته است.

وی افزود: در مورد تأخیر پرسپولیس با وکیلم صحبت خواهم کرد و بهترین تصمیم را در این مورد می‌گیرم. چیزی که مشخص است باشگاه پرسپولیس در موعد مقرر پول من را پرداخت نکرده است.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید