استقبال گرم کاپیتان یونایتد از رقیب خود

0
44



کد خبر : ۱۹۵۳۳۷۹ |
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰ |
۷۱۳ بازدید |

۰
دیدگاه

جای خالی دخیا در خوشامدگویی گرم فرناندز


برونو فرناندز و میسون مونت هر برای تصاحب پست شماره ۱۰ منچستریونایتد در فصل آینده تلاش می‌کنند.

استقبال گرم کاپیتان یونایتد از رقیب خود

به گزارش “ورزش سه”، برونو فرناندز کاپیتان منچستر یونایتد، فصل آینده یک نبرد سخت با میسون ماونت، بازیکن تازه وارد این تیم خواهد داشت.  هر دو این بازیکنان به طور تخصصی در پست شماره ۱۰ بازی می‌کنند و این موضوع قطعا رقابتی جذاب بین این دو ایجاد خواهد کرد.

این هافبک پرتغالی فاش کرده که اریک تن هاخ هنوز تصمیم نگرفته که مونت فصل آینده به عنوان هافبک شماره ۱۰ بازی خواهد کرد یا خیر. منچستریونایتد این بازیکن را با ۶۰ میلیون پوند از چلسی به اولدترافورد آورد. مونت قابلیت بازی در پست های مختلفی مانند هافبک شماره ۱۰، هافبک میانی یا حتی مهاجم را دارد. فرناندز گفته هنوز نمی‌داند که چه کسی در فصل آینده در پست شماره ۱۰ بازی خواهد کرد. 

1883053

او در این باره اینگونه صحبت کرد:“ما هنوز درباره این تصمیم صحبت نکرده‌ایم. این سرمربی است که این تصمیم می‌گیرد. هر دوی ما می‌توانیم در پست‌های زیادی بازی کنیم. ما واقعا خوشحالیم که او را اینجا داریم. او هر کجا که بازی کند، به عوان یک بازیکن شماره ۸ یا ۱۰ یا به عنوان یک وینگر، مهمترین چیز این است که برای موفقت تیم تلاش کنیم. من این حرف را چند سال  پیش زده‌ام که مونت یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. امیدوارم او دوباره بتواند به آن سطح برسد. زیرا او بازیکن بسیار خوبی است و هنوز جوان است. 

او راه درازی در پیش دارد. در پرسینگ خوب است و انرژی زیاد دارد. و پا به توپ خوبی دارد و در خلق موقعیت‌ها موفق عمل می‌کند. او به خوبی می‌تواند گلزنی کند یا پاس گل بدهد. ما انتظارات زیادی از او داریم و او به این موضوع آگاه است. او در یک باشگاه بزرگ است و می‌داند انتظارات از او بالا خواهد بود.”

1902556

فرناندز بعد از انتشار تصویری از درگیری خودش و مونت، پیام خوشامدگویی خنده داری را برای این بازیکن ارسال کرد. او اکنون از شور و اشتیاق مونت صحبت کرده و قول داده که از هم تیمی جدیدش دفاع کند:“ما به بازیکنان با شور و اشتیاقی مانند مونت نیاز داریم. این دسته از بازیکنان هستند که من علاقه دارم در برابر آن‌ها و یا حتی کنار آن‌ها بازی کنم. بنابراین من خوشحالم که او اینجاست. حالا من دیگر مقابل او نیستم تا از دیوید [دخیا] دفاع کنم، من در کنارش هستم تا از او دفاع کنم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید