پیروزی النصر با درخشش رونالدو تمام‌نشدنی

0
37



کد خبر : ۱۹۵۴۲۱۱ |
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۸ |
۸٫۵K بازدید |

۱۰
دیدگاه

چهار گل سهم المنستیری نگون‌بخت


النصر توانست در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام ملک سلمان، از سد تیم المنستیری تونس عبور کند.

پیروزی النصر با درخشش رونالدو تمام‌نشدنی

به گزارش “ورزش سه”، در دور دوم از دیدارهای گروه C رقابت‌های جام باشگاه‌های عربی یا جام ملک سلمان، تیم فوتبال النصر در استادیوم کینگ سلمان به مصاف المنستیری تونس رفت و با نتیجه پر گل چهار بر یک از سد این تیم عبور کرد.

بازی دفاعی تیم تونسی مانع از شکل گیری موقعیت‌های خطرناک برای النصر شد تا اینکه زردپوشان در دقیقه ۴۲ به گل رسیدند. ارسال بلند مارسلو بروزوویچ به پشت مدافعین، نصیب عبدالرحمن غریب شد. پاس در عرض او به اندرسون تالیسکا رسید و این بازیکن با ضربه‌ای فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا النصر نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

در همان شروع نیمه دوم، رونالدو فرصت بسیار خوبی را به شکل عجیبی از دست داد. در شرایطی که شبیر بن سعید گلر المنستیری قصد داشت به بازیکن هم تیمی پاس بدهد، توپ را تقدیم رونالدو کرد. فوق ستاره پرتغالی نیز در موقعیت تک به تک ضربه‌اش را به بدن سنگربان حریف کوبید و این موقعیت را از دست داد.

1903873

با مصدومیت گلر تیم تونسی، آنها دست به تعویض زده و شبیر بن سعید جای خود را به الصادق یدعس داد و سنگربان المنستیری در اولین لمس توپ خود، با یک شوت بلند توپ را به زمین حریف فرستاد که با اشتباه علی لاجامی و ضربه سر این بازیکن، دروازه النصر باز شد و کار به تساوی انجامید.

با این گل، النصر به خود آمد و سه بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. ابتدا و در دقیقه ۷۴ روی ارسال دقیق و دیدنی سلطان الغنام از سمت راست، کریستیانو رونالدو با حضور به موقع مقابل دروازه حریف، با یک ضربه سر موفق شد توپ را به تور چسبانده و تیمش را پیش بیندازد.

1903872
1903874

رونالدو در ادامه روی گل سوم نیز اثرگذار بود. ارسال کرنر مارسلو بروزوویچ در دقیقه ۸۸ با ضربه سر رونالدو همراه شد که سنگربان المنستیری نتوانست توپ را به خوبی مهار کند و روی ریباند این عبدالله العمری بود که توانست از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده و توپ را به طاق دروازه حریف چسباند.

طوفان النصر در دقیقه ۹۰ نیز ادامه پیدا کرد و روی پاس در عمق دیدنی اندرسون تالیسکا، توپ به عبدالعزیز العلیوة رسید و این بازیکن با یک شوت محکم، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت النصر با نتیجه ۴ بر یک از سد المنستیری تونس عبور کند.

1903875

بدین ترتیب النصر نیز به مانند الشباب چهار امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر ایستاد. زمالک مصر نیز با سه امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. المنستیری تونس نیز قعرنشین بدون امتیاز گروه است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید