دلخراش‌ترین مصدومیت فوتبال جهان (عکس)

0
43



کد خبر : ۱۹۵۴۶۳۸ |
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۸ |
۲٫۶K بازدید |

۵
دیدگاه


یک شب فراموش نشدنی برای مارسلو، در بازی آرژانتینوس جونیورز برابر فلومیننزه. بازیکن سابق رئال مادرید به دلیل شکستن پای حریف از زمین مسابقه اخراج شد.

دلخراش‌ترین مصدومیت فوتبال جهان (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بازی آرژانتینوس جونیورز- فلومیننزه در کوپا لیبرتادورس، مارسلو به سختی این دیدار را فراموش خواهد کرد. اما این به دلیل یک گل، یک پاس گل یا یک بازی خوب مانند آنچه در سال‌های گذشته با پیراهن رئال مادرید انجام داد، نیست. این بار به دلیل مصدومیت تکان دهنده لوسیانو سانچز، مدافع آرژانتینی، است که مدافع برزیلی با وجود مجرم بودن، قهرمان یک داستان بود.

آنچه گذشت

با شروع نیمه دوم، سانچز، بازیکن جناح راست آرژانتینوس جونیورز، سعی کرد توپ را از مارسلو، ستاره واقعی فلومیننزه، بگیرد.

مدافع سابق رئال با حرکت کلاسیک خود دو حریف را دریبل می‌کند و آن‌ها را کاملاً از پیش رو برمی‌دارد، اما درست در همان لحظه سانچز از راه می‌رسد و در تلاش برای ربودن توپ از او، توسط بازیکن برزیلی لگدمال می‌شود. ضربه هولناک مارسلو با میخ‌های استوکش، به اندازه‌ای قوی بود که پای چپ او را بشکند.

تصاویری که در تلویزیون نشان داده شدند، وحشتناک بود و بلافاصله در فضای مجازی پخش شد. این بازی فورا به حالت تعلیق در آمد تا کادر پزشکی تیم آرژانتینی به بازیکن خود کمک کند. در اولین معاینه وضعیت از قبل مشخص به نظر می‌رسید، کاری جز انتقال او به بیمارستان وجود نداشت.

1904653

داور ناگزیر باید مارسلو را اخراج می‌کرد که کوچکترین اعتراضی نداشته، اما ناراحت بود که ناخواسته به یکی از بازیکنان حریف آسیب رسانده است.

در واقع، بازیکن برزیلی بلافاصله دستانش را به نشانه عذرخواهی بالا برد و متوجه شد که اتفاقی جدی افتاده است. پس از جلب توجه نیمکت آرژانتین و هم‌تیمی‌هایش و سپس کاملاً ناراحت اشک ریخت.

1904658

او از اتفاقی که افتاد شوکه بود و سعی می‌کرد به بازیکنان در زمین توضیح دهد که این کار را عمدا انجام نداده است. واضح است که او نمی‌خواست به حریف خود که قبل از ضربه زدن توسط بازیکن برزیلی لیز خورده بود، آسیب برساند. مارسلو فرصتی نداشت که پایش را کنترل کند و به ناچار روی پای حریف فرود آمد.

1904654

گزارش پزشکی وحشتناک بود: بازیکن آرژانتینی دچار شکستگی کامل از ناحیه زانوی چپ شد که حداقل یک سال محرومیت از فعالیت‌های ورزشی را تجربه می‌کند.

1904655

عذرخواهی مارسلو

بازیکن سابق رئال بلافاصله متوجه شد که مصدومیت بسیار جدی است و در همین حال صورتش غرق اشک شد‌. او ابتدا در کنار یکی از هم‌تیمی‌هایش روی پاهایش خم شد، سپس دستانش را روی صورتش گذاشت و سپس دوربین چشمان خیس او را نشان داد.

1904656

مارسلو سپس در حساب‌های اجتماعی خود در پایان مسابقه با انتشار پستی عذرخواهی از حریف خود نوشت: “امروز باید لحظه بسیار سختی را در زمین تجربه می‌کردم. ناخواسته یکی از همکارانم را مصدوم کردم. می‌خواهم بهترین بهبودی ممکن را برایت آرزو کنم، لوسیانو سانچز. با تمام قدرتی که در جهان وجود دارد!” پایان یک درام نه تنها برای سانچز بیچاره، بلکه برای مارسلو.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید