کشف تابستانه توخل: ۲۰ ساله با پای چپ مرگبار!

0
54



کد خبر : ۱۹۵۴۶۳۲ |
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۳ |
۶۴۰ بازدید |

۰
دیدگاه


بایرن مونیخ در آخرین بازی تور پیش فصل مقابل لیورپول برنده شد. در پایان بازی یک بازیکن جدید مورد توجه قرار گرفت: فرانس کراتزیگ که تنها ۲۰ سال سن دارد.

کشف تابستانه توخل: 20 ساله با پای چپ مرگبار!

به گزارش “ورزش سه”، فرانس کراتزیگ در وقت‌های اضافه نیمه دوم بازی مقابل لیورپول یک گل تماشایی به ثمر رساند. او روی ارسال بلند ماتیاس دی‌لیخت بین دو مدافع لیورپول به توپ رسید که بدون کنترل روی آن، با شوت پرقدرت پای چپ گلزنی کرد.

گل او باعث شد تا بایرن این دیدار را با نتیجه ۴-۳ پشت سر بگذارد و شاگردان توماس توخل پایان خوبی در تور پیش فصل داشته باشند.

کراتزیگ با لبخند پس از پایان بازی اعتراف کرد: “من در آن موقعیت احتمالات زیادی را نمی‌دیدم. وقتی به توپ ضربه می‌زدم زیاد به آن فکر نکردم و آن موقع احساساتم تصمیم گرفت.”

بلافاصله پس از سوت پایان، تعریف‌های زیادی از این گل دیدنی به خصوص از سوی سرمربی هر دو تیم وجود داشت. توماس توخل بابت این گل به او تبریک گفت و همین‌طور یورگن کلوپ هم از این بازیکن تمجید کرد.

1904642

کراتزیگ در پاسخ به این سوال که سرمربی لیورپول به او چه گفته، با لبخند پاسخ داد: “فکر می‌کنم او از اینکه می‌توانم اینطور شوت بزنم تعجب کرد.”

کراتزیگ کیست؟ او معمولا در زیر تیم ۲۳ سال، تیم آماتور بایرن مونیخ، بازی می‌کند. در واقع او به عنوان یک مدافع چپ در ترکیب تیمش حضور دارد. توخل در تیم اصلی از او به عنوان وینگر استفاده کرد که به درستی هم جواب داد.

کراتزیگ گفت: “فوق العاده خوشحال و خوش‌شانس هستم که این فرصت را داشتم تا خودم را نشان دهم. روی کارهایی که باید با تیم آماتور انجام دهم، تمرکز می‌کنم. اگر قرار به اتفاقی باشد، اتفاق می‌افتد. اما حضور در تیم آماتورها وظیفه اصلی من است.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید