تصوراتم از توماس توخل به هم ریخت!

0
47



کد خبر : ۱۹۵۵۱۱۹ |
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰ |
۸۲۱ بازدید |

۰
دیدگاه

او زیادی مهربان است


تصور لوتار ماتئوس از توماس توخل در بایرن چیز دیگری بود و او اعتقاد دارد این مربی باید سختگیری بیشتری داشته باشد.

تصوراتم از توماس توخل به هم ریخت!

به گزارش “ورزش سه”، توماس توخل در ماه‌های پایانی فصل گذشته جانشین یولیان ناگلزمان در بایرن شد و نتوانست این تیم را در جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان به جایی برساند و در بوندسلیگا نیز با خوش‌شانسی در روز پایانی قهرمانی را جشن گرفتند.

1905462

قطعا انتظارات از توخل در بایرن بالا بود و این انتظار برای فصل جدید بیشتر نیز شده است. لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، که ۱۲ سال برای این باشگاه بازی کرد، در مورد فصل پیش رو گفت: «مطمئنا بایرن شانس اول قهرمانی است. البته شما در بایرن هرگز روز آرام ندارید و همیشه بایرن کانون شایعات خوب و بد است. امیدوارم فصل بعد بیشتر اخبار در مورد بایرن مثبت باشد. هدف اول لیگ قهرمانان است و در بوندسلیگا نیز مثل همیشه باید برای قهرمانی جنگید.»

1904784

ماتئوس در مورد توخل گفت: «توخل باید در بایرن و میان بازیکنان یک مربی متشخص و معتبر باقی بماند. من شخصاً او را خوب نمی‌شناسم ولی او را خشن‌تر و سخت‌گیرتر تصور می‌کردم. او در پایان فصل گذشته و در برخی مواقع با بازیکنانش بیش از اندازه مهربان بود. اکنون او موقعیت متفاوتی در باشگاه دارد و همچنین به طور کامل در تیم جا افتاده است. من منتظر دیدن توخلی متفاوت هستم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید