امید گلزنی یونایتد هنوز نیامده مصدوم شد

0
52



کد خبر : ۱۹۵۵۹۳۷ |
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱ |
۲٫۸K بازدید |

۲
دیدگاه


اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، تایید کرد که مهاجم دانمارکی جدیدش مارکوس هویلوند به دلیل مشکل جسمی در بازی اول فصل جدید به میدان نخواهد رفت.

امید گلزنی یونایتد هنوز نیامده مصدوم شد

به گزارش “ورزش سه”، راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی، سه روز پیش رسما به عنوان بازیکن جدید منچستریونایتد معرفی شد.

او که از آتالانتا به یونایتد پیوسته در همان روز بین دو نیمه دیدار دوستانه شیاطین سرخ مقابل لانس وارد چمن اولدترافورد شد و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. اما اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، امروز در مصاحبه‌ای با فوتبال‌دیلی تایید کرد که این مهاجم جدید تیمش به دلیل آماده نبودن از نظر بدنی دست‌کم در بازی اول فصل مقابل ولورهمپتون به میدان نخواهد رفت. 

اریک تن‌هاخ در ابتدای این مصاحبه تایید کرد که راسموس هویلوند، خرید جدید یونایتد که به تازگی از آتالانتا به این تیم پیوست، به دلیل مشکل جسمی در اولین بازی فصل مقابل وولوز حضور نخواهد داشت. تن‌هاخ در این باره گفت: “بله، هویلوند مشکل دارد و در حال حاضر سخت است که بتوانیم بگوییم روند بهبود او چطور طی خواهد شد. ولی به نظر من راسموس پیشرفت خوبی دارد. باید هر روز شرایط او را زیر نظر بگیریم تا مطمئن شویم چه زمانی می‌تواند به میدان برود”. 

فوتبال‌دیلی از تن‌هاخ درباره مدت زمان باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات سوال کرد و از او پرسید آیا یونایتد انتظار ورودی‌ها و خروجی‌های بیشتری دارد. سرمربی هلندی در پاسخ گفت: “ما هیچوقت درباره احتمالات صحبت نمی‌کنیم. بنابراین، حتی اگر خبری هم باشد و بازیکنی بخواهد جدا بشود یا به ما اضافه بشود من الان نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و اطلاعات بدهم”. 

1906874

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه گفت که او فصل آینده برای اینکه بتواند با تیمش در کوران رقابت‌ها دوام بیاورد، در هر پست دست‌کم به دو بازیکن خوب نیاز دارد. تن‌هاخ گفت: “ما در هر پست دو بازیکن لازم داریم. با توجه به تعداد بازی‌ها به جز این نمی‌توانیم دوام بیاوریم. باید احتمال محرومیت و مصدومیت را بدهیم. گاهی یک بازیکن در وسط فصل آنقدر که انتظار داریم آماده نیست و گاهی ممکن است از نظر تاکتیکی به بازیکنان خاصی نیاز داشته باشیم. این است که می‌گویم حتما باید در هر پست دو گزینه خوب در اختیار داشته باشیم”.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید