سفر معاون دادستان کل کشور به آذربایجان؛ بررسی حمله به سفارت باکو در تهران در دستور کار

0
51


|


۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۰:۰۰:۰۰

|

|





معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور در سفری به جمهوری آذربایجان که با هدف توسعه همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور انجام شد، درباره ابعاد مختلف پرونده حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در هفتم بهمن ۱۴۰۱ گفت‌وگو کردند.



سفر معاون دادستان کل کشور به آذربایجان؛ بررسی حمله به سفارت باکو در تهران در دستور کار


|


۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۰:۰۰:۰۰

مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور در سفری به جمهوری آذربایجان که با هدف توسعه همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور انجام شد، درباره ابعاد مختلف پرونده حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در هفتم بهمن ۱۴۰۱ گفت‌وگو کردند.

به گزارش معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، مهدی امیری اصفهانی در ادامه همکاری‌های قضایی حقوقی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ضمن دیدار با «کامران علی‌اف» دادستان کل جمهوری آذربایجان درباره همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور به‌ویژه ابعاد مختلف پرونده حادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت و گو کردند.

در این سفر که در قالب دومین دور رایزنی‌های قضایی و حقوقی انجام شد، طرفین با تاکید بر لزوم تقویت همکاری‌های دو جانبه و بررسی جامع و دقیق مسائل موجود در روابط دو جانبه، بر تعهدات بین‌المللی ناشی از موافقت‌نامه‌های دو جانبه همچنین قوانین و مقررات داخلی، تاکید کردند.

در همین راستا، ابعاد حقوقی و قضایی حادثه تاسفبار سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید