بازگشت جام قدیمی رئال مادرید از ۲۰۲۴

0
62



کد خبر : ۱۹۵۶۱۰۸ |
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰ |
۱٫۵K بازدید |

۱
دیدگاه

گزارش مارکا


رئال مادرید قصد دارد از سال بعد جام سانتیاگو برنابئو را دوباره برگزار کند. رقابتی که از سال ۲۰۱۹ و با بازسازی برنابئو متوقف شد.

بازگشت جام قدیمی رئال مادرید از 2024

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید از سال ۱۹۷۹ و برای بزرگداشت سانتیاگو برنابئو، رئیس افسانه‌ای باشگاه، جام برنابئو را برگزار می‌کند. جامی که البته از سال ۲۰۱۹ و با بازسازی برنابئو برگزاری‌اش متوقف شد ولی حالا باشگاه قصد دارد از سال بعد و با تکمیل ورزشگاه یک بار دیگر آن را از سر بگیرد.

1907139

یک سال پس از مرگ برنابئو این جام پایه‌گذاری شد و برای ۳۹ دوره به انجام رسید. البته در تابستان ۲۰۱۴ و به دلیل شلوغ بودن تقویم تابستانی رئال این بازی برگزار نشد و در ۲۸ دوره رئال برنده این بازی شده و جام را در خانه نگه داشته است. آخرین حریف رئال در این جام میلان بود که رئال آن بازی را برد. 

1907140

همچنین قرار بود در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ از تیم‌های رنس و فرانکفورت دعوت شود. این تیم‌ها حریفان رئال در فینال جام باشگاه‌های اروپا در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی بودند که رئال در ۶ دوره متوالی به قهرمانی رسید.

 این جام در قالب یک مسابقه دوستانه که هر ساله قبل از شروع فصل توسط باشگاه رئال مادرید سازماندهی می‌شود در اواخر مرداد یا اوایل شهریور برگزار می‌شود. از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۴ و هم چنین ۱۹۸۶ این جام با حضور چهار تیم برگزار می‌شد که مشتمل بر نیمه‌نهایی، مسابقه سومی و فینال بود. در سال ۱۹۸۵ و از سال ۱۹۸۷ به بعد یک تک مسابقه بین رئال مادرید و یک تیم مهمان برگزار می‌شود. همچنین در سال ۲۰۰۲ به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس رئال مادرید این جام بار دیگر با ۴ تیم برگزار شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید