قدبلندترین دفاع لیگ و روسفیدی رحمتی (عکس)

0
79



کد خبر : ۱۹۵۶۳۲۹ |
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه

گلی برای بازگشت هیجان به ورزشگاه وطنی؛


وحید محمدزاده در اولین بازی رسمی خود برای نساجی مازندران موفق شد یک گل حساس برای این تیم به ثمر برساند.

قدبلندترین دفاع لیگ و روسفیدی رحمتی (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، پس از جدایی مهدی رحمتی از آلومینیوم اراک، وحید محمدزاده یکی از بازیکنانی بود که این مربی جوان با خود به قائمشهر برد، تا خط دفاعی قرمزپوشان مازندرانی که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت را ترمیم کند.
محمدزاده که پس از پشت سر گذاشتن روزها و خاطرات خوش در اصفهان، در اراک هم شرایط خوبی را تجربه می‌کرد، در نیمه اول دیدار برابر پیکان با نمایشی که جوانان رسول خطیبی از خود به نمایش گذاشتند، به عنوان رهبر خط دفاعی نساجی تا حدودی تحت فشار قرار گرفت، اما در نیمه دوم ورق برای تیم میزبان برگشت.
محمدزاده که پس از تغییر سیستم نساجی از دفاع کناری به دفاع وسط آمده بود، با تسلط نساجی بر جریان مسابقه بیشتر در حملات دیده می‌شد و سرانجام در دقیقه ۸۴ موفق به ثبت گل تساوی شد، تا تیم جدیدش را از یک شکست تلخ در بازی افتتاحیه نجات بدهد.

1907517

این گل برای محمدزاده و هواداران نساجی بسیار پراهمیت بود و به همین دلیل این بازیکن پس از گلزنی کارت زرد را به جان خرید و پیراهنش را از تن خارج کرد تا جشنی مفصل را در حضور هواداران برپا کند. در تصاویر ثبت شده مشخص است که مظاهری در تلاش است، محمدزاده را با خود به زمین خودی ببرد تا بازی دوباره از سر گرفته شود و زمان بیشتری برای زدن گل برتری حفظ شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید