با مسی انگار در یک فیلم سینمایی هستیم

0
56



کد خبر : ۱۹۵۶۸۸۹ |
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵ |
۸۷۹ بازدید |

۲
دیدگاه

این باورنکردنی است


مربی آرژانتینی اینتر میامی نقشی که لئو مسی در پیشرفت تیم ایفا کرده را با یک فیلم حماسی ورزشی مقایسه کرد.

با مسی انگار در یک فیلم سینمایی هستیم

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی، توانست در برتری ۴-۰ تیمش برابر شارلوت یکی از گل ها را بزند و کمک کند تیم راهی نیمه نهایی لیگ کاپ شود. مسی پس از بازی برابر شارلوت به رده سوم فهرست بهترین گلزنان تاریخ اینتر میامی صعود کرد.

مسی که از ابتدای پیوستن به این تیم موفق شده در تمامی دیدارها گلزنی کند، دیشب هم سنت‎‌شکنی نکرد و توانست گل چهارم تیمش را در دقایق پایانی این بازی وارد دروازه حریف کند تا نشان دهد که عطش او برای گلزنی و پیروزی پایانی ندارد. 

1908438

این ستاره آرژانتینی حالا به یکی از مهره‎‌های کلیدی تیمش تبدیل شده که نقش مهمی در صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگز کاپ داشته و اینترمیامی را در آستانه کسب جام قهرمانی قرار داده است. 

مسی ۳۶ ساله هشتمین گل تیم جدیدش را در پنجمین بازی خود به ثمر رساند و به جایگاه رابرت تیلور در تعداد گل‌ها در اینتر میامی رسید. او به سرعت تاثیر خود روی اینتر را گذاشته و حالا این تیم اغلب ناکام مدعی قهرمانی است.

1908067

تاتا مارتینو، مربی اینتر میامی، در تمجید از مسی گفت: «ما تا حد زیادی به لطف مسی در نیمه نهایی هستیم. این باورنکردنی است که او با دریافت توپ در پنجاه متری دروازه هم حس گلزنی ایجاد می کند. حالا هم تیمی های مسی نیز باور کرده اند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. لئو به تیم انگیزه و اعتماد مضاعف بخشیده و با او به سمت قهرمانی پیش می رویم. انگار ما در یک فیلم زندگی می کنیم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید