رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار می‌شود

0
56


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رویداد برند کارفرمایی با حمایت بانک تجارت برگزار می‌شود

رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود.

این رویداد تلاش می‌کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب‌وکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترین‌ها و موثرترین تجربه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیان‌گذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب‌وکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برون‌سازمانی و… خواهند بود که می‌خواهند آخرین روندها و فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه را رصد و از دیدگاه‌های کارشناسان و صاحب‌نظران مطلع شوند.

این رویداد نیم‌روزه همراه با پنل‌ها، ارائه‌ها، محتواهای متنوع و شبکه‌سازی و گپ‌وگفت‌های کسب‌وکاری برگزار خواهد شد و از جمله موضوعات و محورهایی که در آن، مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به موارد از جمله بایدهای رقابت سالم کسب‌وکاری در حوزه منابع انسانی، مهاجرت و چالش‌‌های مدیران منابع انسانی، اکوسیستم نوآوری و شکل‌گیری یک فرهنگ جدید سازمانی، برند کارفرمایی در زمانه بحران، نسل زد، پادفرهنگ و چالش‌های فراکسب‌وکاری اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک در سایت ایوند ثبت‌نام کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید