خوش‌آمدگویی عجیب به ستاره بزرگ: تو هیچ جامی نبردی!

0
50



کد خبر : ۱۹۵۷۲۴۸ |
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶ |
۳٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه


بوندسلیگا برای خوش‌آمدگویی به هری کین از ویدئوی عجیبی استفاده کرده است.

خوش‌آمدگویی عجیب به ستاره بزرگ: تو هیچ جامی نبردی!

به گزارش “ورزش سه”، بوندسلیگا ورود هری کین به بایرن مونیخ را با یک آهنگ راک کارتونی عجیب و غریب جشن گرفته است.

در یک ویدئوی ۹۰ ثانیه‌ای، این بازیکن ۳۰ ساله را می‌بینیم که سعی می‌کند یک مدل لباس شود، خودش را شبیه تام برادی می‌کند و سوار بر اسب توماس مولر، می‌شود.

کین روز گذشته انتقال ۱۱۵ میلیون یورویی خود از تاتنهام به بایرن را تکمیل کرد و به قهرمان بوندسلیگا پیوست. او البته خوش شانس نبود چراکه روز گذشته بایرن در بازی سوپرکاپ آلمان با نتیجه ۳-۰ برابر لایپزیش شکست خورد.

ویدیوی خوش‌آمدگویی عجیب بوندسلیگا به این واقعیت اشاره دارد که کین هرگز جامی را به دست نیاورده است! شاید این غیرعادی‌ترین ویدیویی باشد که در تمام زندگی کین در مورد او ساخته شده است.

1909233
1909235

کین طی دوران حضورش به عنوان بازیکن تاتنهام به هیچ عنوان قهرمانی‌ای دست نیافت و گفته می‌شد او بایرن را به دلیل بردن جام انتخاب کرده است. اما اشاره به این ناکامی در ویدیوی صفحه بوندسلیگا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ممکن در انتقال کاپیتان انگلیسی به آلمان بود.

1909232

در بخشی از آهنگ این ویدیو عدم موفقیت کین در کسب جام به عنوان بازیکن حرفه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد: “هری، هری کین، آره!  هری، هری کین! بهترین گلزن انگلیس کیست؟  این هری است، هری کین! خدا پادشاه را حفظ کند!  هری، هری کین، آره! هری، هری کین! من جامی نبرده‌ام (مولر: “خب این در شرف تغییر است”)! آره.”

1909234



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید