سیمئونه: ژوائو را در اختیار باشگاه گذاشتم

0
44



کد خبر : ۱۹۵۷۱۶۱ |
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸ |
۱K بازدید |

۱
دیدگاه

هر کسی دوست ندارد، برود


دیه گو سیمئونه فاش کرد که ژوائو و بازیکنانی که در ایده هایش جایی ندارند را در اختیار باشگاه گذاشته تا تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

سیمئونه: ژوائو را در اختیار باشگاه گذاشتم

به گزارش “ورزش سه”، دیه‌گو سیمئونه امیدوار است که تیمش بتواند به فرم فوق العاده خود در سال ۲۰۲۳ ادامه دهد و با سه خرید جدیدش یعنی سیونجو، خاوی گالان و سزار آسپیلیکوئتا برای قهرمانی رقابت کنند.

سیمئونه در آستانه بازی مقابل گرانادا، نسبت به اضافه شدن احتمالی بازیکنان بیشتر به تیمش، و همچنین خروجی ها صحبت کرد.

1909103

اتلتیکو به دنبال جذب یک هافبک دفاعی جدید (امیل هویبرگ) است، اگرچه گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که آنها باید بازیکنانی بفروشند تا بتوانند این خرید را انجام دهند.

ژوائو فلیکس می تواند یکی از افرادی باشد که تابستان امسال اتلتیکو مادرید را ترک می کند، زیرا سیمئونه او را نمی خواهد. ال‌چولو در نشست خبری امروز خود گفت: «هنوز تا پایان نقل و انتقالات زمان باقی است و من چیزی را رد نمی کنم. از خرید بازیکن جدید استقبال می کنم و بازیکنانی نیز هستند که در برنامه های من جایی ندارند (ژوائو) و می توانند بروند. من همه چیز را برعهده باشگاه گذاشته ام. معتقدم باید برای هر اتفاقی آماده بود و برنامه داشت.»

1904332

سیمئونه در مورد بازی با گرانادا گفت: «فردا فصل جدید با این ایده شروع می شود که دوباره رقابت کنیم و برابر هوادارانمان اولین سه امتیاز را بگیریم. من تیم را در شرایط خوبی می بینم. همیشه اولین بازی فصل دشوار است ولی من به تیم خودم اطمینان دارم و برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد. باید ثبات داشته باشیم و بازی به بازی پیش برویم. این برنامه همیشگی ما در فصول گذشته بوده است.»

سیمئونه در مورد خریدهای جدید تیم گفت: «آنها سبک بازی تیم را کاملاً خوب درک کرده اند و همگی با تیم سازگار شده اند. امسال تیم بسیار رقابتی تر است. کلید موفقیت در ذهنیت بازیکنان است و باید کاری کنیم تیم بتواند تا پایان فصل کمترین نوسان را داشته باشد و در یک سطح بازی کند.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید