کاپیتان رئال را تنها نمی‌گذارد: هنوز دور و بر تیم!

0
67



کد خبر : ۱۹۵۸۳۶۶ |
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۱ |
۴٫۵K بازدید |

۵
دیدگاه


سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، تصویری از حضورش در کنار دو بازیکن رئال منتشر کرد و برای تیم سابق خود آرزوی موفقیت کرد.

کاپیتان رئال را تنها نمی‌گذارد: هنوز دور و بر تیم!

به گزارش “ورزش سه”، سرخیو راموس با اینکه دیگر بازیکن رئال مادرید نیست، ولی همچنان تیم محبوبش را دنبال نکرده و از هر فرصتی برای دیدار با هم‌تیمی‌های سابقش دریغ نمی‌کند. 

1911252

رئال مادریدکاپیتان سابق رئال در اینستاگرام خود تصویری منتشر کرد که او را در کنار دو نفر از هم‌تیمی‌های سابقش لوکا مودریچ و دنی سبایوس نشان می‌داد.

راموس در سال ۲۰۲۱ بعد از سال‌ها درخشش با پیراهن رئال این تیم را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. شانزده سال درخشش راموس در برنابئو باعث شد او به عنوان یک اسطوره این تیم را ترک کند. این ستاره اسپانیایی که لقب ال‌کاپیتانو را یدک می‌کشد برای رئال ۶۷۱ بازی رسمی انجام داده و ۲۲ جام قهرمانی به دست آورد.

راموس در استوری اینستاگرامی‌اش عکسی در کنار لوکا مودریچ و دنی سبایوس منتشر کرد و نوشت: “دیدار و گپ زدن با دوستان”. 

1911251

راموس در سال‌های حضور در رئال مادرید رابطه دوستانه نزدیکی با لوکا مودریچ برقرار کرده است. آنها به مدت ۹ سال بازیکنان فیکس رئال بودند. درحالی‌که راموس دیگر در رئال حضور ندارد مودریچ امسال تابستان قراردادش را به مدت یک سال تمدید کرد. سبایوس هم در ماه ژوئن قرارداد جدید چهارساله‌ای با رئال امضا کرده بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید