لشگر ۸۰ نفره پرورش اندام و فیتنس‌ در آسیا

0
61



کد خبر : ۱۹۶۰۲۰۵ |
۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶ |
۲۳۳ بازدید |

۰
دیدگاه

اين بار بانوان ايرانى هم هستند


تیم های ملی پرورش اندام‌ و فیتنس ایران با بزرگترین کاروان تاریخ این رشته از فردا کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می کنند.

لشگر ۸۰ نفره پرورش اندام و فیتنس‌ در آسیا

به گزارش “ورزش سه”، پنجاه و ششمين دوره مسابقات پرورش اندام و فيتنس قهرمانى آسيا از ٣ تا ٥ شهريور به ميزبانى بيروت در كشور لبنان برگزار مى شود.

تيم ملى ايران در رشته هاى مختلف راهى اين رويداد شده و با توجه به برگزارى مسابقات فيتنس چلنج در دو بخش مردان و زنان، تيم ملى بانوان ايران نيز براى نخستين بار با مجوز شوراى برون مرزى راهى اين رقابت ها شده است.

در مجموع تيم ملى ايران با كاروانى ٨٠ نفره راهى اين مسابقات شده و مثل هميشه در رشته هاى مختلف شانس اول قهرمانى است. البته كشورهايى همچون عراق، امارات و لبنان رقباى جدى براى ايران خواهند بود.

1915077

تيم ملى فيتنس ايران هم با ترکیبی چهار نفره راهی این رویداد شده و با نفراتی همچون آرمین سالارکیا، سامان قناعتی، محمد صادق نژاد و امید ذاکری به عنوان ورزشکار و امیر زندی به عنوان سرپرست در جستجوی خوشرنگ ترین مدال ها هستند.

از ابراهیم ارزشمند دارنده سه مدال طلای جهان و ایوب بسامی مرد طلایی فیزیک‌ ایران نیز‌‌ می توان به عنوان ستاره های تیم ملی پرورش اندام نام برد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید