این تیم مدعی اول قهرمانی آسیاست!

0
54



کد خبر : ۱۹۴۵۹۶۸ |
۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵ |
۷٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

با قوی‌ترین نمایش مقابل کره


تیم نوجونان ایران با ارائه یک نمایش قدرتمندانه با پیروزی دو بر صفر مقابل کره‌ جنوبی به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا صعود کرد.

این تیم مدعی اول قهرمانی آسیاست!

به گزارش “ورزش سه”، نوجوانان ایران در نیمه اول با دو گل دقایقی ۱۷ و ۱۸ توسط نیما اندرز و ماهان صادقی دروازه کره را باز کردند و در ادامه مسابقه نیز ضمن کنترل بازی، در شرایطی که می‌توانستند به گل‌های زده اضافه کنند، اما در نهایت با همین دو گل میدان را ترک کردند؛ بردی که برای صدرنشینی ایران در گروه B مرحله مقدماتی رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند کافی بود.

نکته مهم این مسابقه، برتری فیزیکی و تاکتیکی بازیکنان ایران در اغلب لحظات بازی بود و در شرایطی که کره در ابتدای بازی با پاس‌های متوالی و مالکیت بیشتر توپ، عرصه را بر سفیدپوشان ایران تنگ کرده بود، اما زمانی که شاگردان حسین عبدی به خود جرات حمله و پیش‌روی به سمت دروازه حریف را دادند، همه چیز به سود ایران تغییر کرد.

در ابتدا نیما اندرز با شوتی از پشت محوطه جریمه و با استفاده از واکنش ضعیف گلر کره برای اولین بار به گل رسید و در شرایطی که کره‌ای‌ها در شوک دریافت اولین گل بودند، این ماهان صادقی، وینگر چپ ایران بود که با یک ضربه تماشایی پای راست به سبک آندریاس برمه دومین گل ایران را وارد دروازه حریف نامدار خود در آسیا کرد.

ایران در ادامه مسابقه و به خصوص در نیمه دوم باز هم کنترل بازی را در اختیار داشت و هیچ فرصتی به حریف خود نداد و حداقل دو بار دیگر در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که این دو موقعیت روی کم‌تجربگی وارد دروازه حریف نشد.

1890250

با این حال پرس سنگین، بازی تهاجمی رو به جلو و انگیزه بالای شاگردان حسین عبدی به شدت امیدوارکننده بود و حالا باید تیم ایران را یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا بدانیم؛ مقامی که آخرین بار آن را در سال ۲۰۰۸ به دست آورده‌ایم.

ایرانترکیب ایران:
آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش، اسماعیل قلی‌زاده، امیر رزاقی‌نیا، یعقوب براجعه، کسری طاهری، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی و ابوالفضل ذلیخانی
سرمربی: حسین عبدی

1890251

⚽️ شرح گل:

ایران ۱ – کره ۰ (دقیقه ۱۸- نیما اندرز): نیما اندرز با قطع ‌توپ بازیکن کره با یک شوت محکم گل نخست ایران را به ثمر رساند.

ایرانی ۲ – کره ۰ (دقیقه ۱۹- ماهان صادقی): ماهان صادقی با حرکتی که از سمت چپ انجام داد و یک شوت تماشایی دروازه کره را برای بار دوم باز کرد.

1890253



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید