در ماجرای جنگ اوکراین با اتهام‌زنی برای ما غوغا به‌پا کردند

0
88


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۲:۱۵:۱۷

|

|


سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران:



فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌خطاب به اروپایی‌ها گفت: دامنه تحمل ملت ایران هم حد و حدودی دارد، اروپایی‌ها با داشتن نفت و امنیت زنده هستند، باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیندازند.




در ماجرای جنگ اوکراین با اتهام‌زنی برای ما غوغا به‌پا کردند


|


۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۲۲:۱۵:۱۷

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی گفت: ما در شرایط بسیار خطیری هستیم. تلاش دشمن جداسازی ذهن و قلب جوانان از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و پشیمان کردن ملت ایران و خصوصاً جوانان از انقلاب، خسته و افسرده کردن مردم و وارونه‌سازی تاریخ ماست و در قلب دشمن ما چیزی جز این آرزوها عبور نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، فرمانده‌کل سپاه پاسداران با ابراز اینکه “امروز در ماجرای جنگ اوکراین با اتهام‌زنی برای ما غوغا به‌پا کردند”، افزود: این اروپایی‌ها بودند که سلاح شیمیایی را در جنگ در اختیار عراق قرار دادند و جوانان ایرانی را با آن شرایط دردناک شهید یا راهی بیمارستان‌ها کردند.

 

سردار سلامی عنوان کرد: ما می‌توانیم برد سلاح‌هایمان را افزایش دهیم ولی این کار را نکردیم، چرا از این خویشتن‌داری سوءاستفاده می‌کنند؟ مگر ملت ایران چقدر صبر دارد؟ این را در جنگ تحمیلی نیز می‌توان دید، به این‌ها می‌گوییم بیشتر از این ادامه ندهند، خویشتنداری کنند و آرام باشند، دامنه تحمل ملت ایران هم حد و حدودی دارد، اروپایی‌ها با داشتن نفت و امنیت زنده هستند، باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیندازند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید