امباپه از دست رئال پرید: شاید برای همیشه

0
58



کد خبر : ۱۹۶۰۸۹۱ |
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۲ |
۳K بازدید |

۴
دیدگاه

گزارش تله فوت


کیلیان امباپه هر طور شده در پی اس جی ماند و باشگاه پاریسی در یک سال پیش رو باید برای تمدید با او تلاش کند.

امباپه از دست رئال پرید: شاید برای همیشه

به گزارش “ورزش سه”، بلاتکلیفی در مورد آینده کیلیان امباپه بالاخره تمام شد و فوق ستاره جوان فرانسوی همچنان پیراهن پاری سن ژرمن را در فصل جاری بر تن خواهند کرد. این خبر توسط تله فوت امروز تایید شد و به شایعاتی که او را به مقاصد مختلف به خصوص رئال مرتبط می‌کرد، پایان داد.

1916293

بدون شک تایید ماندنی شدن امباپه در پاری سن ژرمن برای فصل آینده، باعث آرامش هواداران تیم فرانسوی است که برای او در تیمشان ارزش زیادی قائل هستند. این تصمیم همچنین به پاری سن ژرمن این فرصت را می دهد تا همچنان روی استعداد و تجربه کیلیان برای کسب عنوان های داخلی و بین المللی حساب کند.

پاری سن ژرمن استراتژی مشابه فصل گذشته را انتخاب کرده و در این زمینه سه گزینه برای آینده امباپه در نظر گرفته شده است:

۱- تمدید کوتاه مدت: یکی از گزینه های روی میز این است که کیلیان امباپه قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کند. این تصمیم به بازیکن اجازه می دهد تا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ در  پاری سن ژرمن بماند و حداقل یک سال دیگر باعث آرامش پاریسی ها شود.

1916206

۲- تمدید طولانی مدت: احتمال دیگری که در نظر گرفته می شود، تمدید طولانی مدت قرارداد است. این گزینه می تواند تداوم امباپه را در پاری سن ژرمن برای چندین سال را تضمین کرده و او را به عنوان یکی از ستون های اساسی تیم تثبیت کند. به این ترتیب تعهد او به پروژه ورزشی پی اس جی حفظ خواهد شد.

۳- انتقال رایگان در سال ۲۰۲۴: اگرچه امباپه تصمیم گرفته فصل جاری در پی اس جی بماند، اما بعید نیست که در سال بعد امکان جدایی به عنوان بازیکن آزاد را داشته باشد. این به او اجازه می دهد تا بدون مشکل فصل بعد راهی رئال مادرید یا هر تیم دیگری شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید