روزهای سرنوشت‌ساز: در انتظار انفجار ۹ بمب!

0
46



کد خبر : ۱۹۶۱۱۱۶ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳ |
۲ بازدید |

۰
دیدگاه

از صلاح تا لوکاکو و کانسلو


دیگر چیزی به پایان نقل و انتقالات نمانده و وضعیت ۹ بازیکن سرشناس همچنان مبهم است.

روزهای سرنوشت‌ساز: در انتظار انفجار 9 بمب!

به گزارش “ورزش سه”، تا یک سپتامبر و ساعت ۲۳:۵۹ که پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. انتقال‌های بزرگی تا الان صورت گرفته ولی همچنان هستند بازیکنان بزرگی که بدون تیم مانده‌اند و تکلیفشان نامشخص است.

در زیر به ۹ مورد اشاره می‌کنیم که می‌توانند بمب‌های بعدی نقل و انتقالات در چهار روز آینده باشند:

1914892

ژوائو کانسلو (۲۹ ساله)
منچسترسیتی به بارسلونا
بارسا منتظر یک نیروی تقویتی برای سمت راست است و همه چیز حکایت از این دارد که ژوائو جذب خواهد شد. توافق برای انتقال کانسلو قبلا انجام شده، اما باشگاه منتظر فرپلی مالی است تا بتواند قرارداد او را ثبت کند.

ژوائو فلیکس (۲۳ ساله)
اتلتیکو مادرید
آینده فلیکس نیز کاملاً مبهم است. دیگو سیمئونه او را در اتلتیکو مادرید نمی‌خواهد، اما مشکل اینجاست که به نظر نمی‌رسد راه‌حل آسانی برای فروش وجود داشته باشد. او می‌خواهد به بارسا بپیوندد، اما نه ژاوی و نه دکو این انتقال را مطمئن نمی‌دانند، اگرچه از سوی هیئت مدیره این انتقالی است که آنها دوست دارند اتفاق بیفتد. اگر او به بارسا نرود، گزینه جایگزین، عربستان سعودی است.

1915251

روملو لوکاکو (۳۰ ساله)
از چلسی تا رم
روملو لوکاکو در آستانه خداحافظی از چلسی است. این بازیکن بلژیکی به سری آ بازخواهد گشت، اما برای بازی در رم ژوزه مورینیو که قبلا در منچستریونایتد با او کار کرده بود. این انتقال قرضی خواهد بود، اما بدون گزینه خرید.

محمد صلاح (۳۱ ساله)
لیورپول به الاتحاد
اگرچه یورگن کلوپ هر کاری برای ممانعت از خروج ستاره مصری انجام می‌دهد، اما این خطر واقعی وجود دارد که محمد صلاح آخرین کسی باشد که توسط میلیونرهای عربستان سعودی خریده می‌شود. باشگاه خواهان او الاتحاد است که کریم بنزما در آن حضور دارد.

1916170

آنسو فاتی (۲۰ سال)
بارسلونا
اگرچه در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و آنسو فاتی همیشه نشان داده است که می‌خواهد در بارسا ادامه دهد، بازی دیروز برابر ویارئال که باز هم روی نیمکت نشست و نیمه دوم به میدان رفت، می‌تواند او را وادار به تجدید نظر کند. بارسلونا نیاز به پول دارد و فروش فاتی نجات بخش خواهد بود.

دنی فن دبیک (۲۶ ساله)
منچستریونایتد به رئال سوسیداد
رئال سوسیداد به تازگی کیه‌ران تیرنی را از آرسنال خرید، اما این بازیکن ممکن است آخرین نفری نباشد که از انگلیس می‌آید. دنی فن دبیک مورد توجه تن‌هاخ قرار ندارد و یونایتد مشکلی برای فروش او به سوسیداد نخواهد داشت.

فیلیپه کوتینیو (۳۱ ساله)
استون ویلا به رئال بتیس یا الدحیل
یکی از بمب‌های ساعات گذشته، مرتبط شدن فیلیپه کوتینیو با رئال بتیس بود. همان‌طور که مانوئل پلگرینی گفت، تیم او نیاز به خلاقیت بیشتری در میانه زمین دارد. آنها می‌گویند که استون ویلا با حدود ۲۰ میلیون یورو راضی به فروش کوتینیو است، با وجود اینکه قبلاً با الدحیل قطر توافق شده بود.

1905237

کولو موانی (۲۴ ساله)
آینتراخت به پاری سن ژرمن
او واقعاً می‌تواند بمب بزرگ این هفته باشد. پاری سن ژرمن همچنان امیدوار است با آینتراخت فرانکفورت به توافق برسد که اخیرا ۷۵ میلیون یورو را رد کرد و ۹۰ میلیون یورو می‌خواهد. آنها همچنان در حال مذاکره هستند.

سفیان امرابط (۲۷ ساله)
فیورنتینا
سفیان امرابط یکی از نام‌هایی است که در این نقل و انتقالات اخیر بیشترین سر و صدا را داشته است. به خصوص او موردعلاقه منچستریونایتد بوده، اگرچه اتلتیکو مادرید شاید در ساعات پایانی مداخله کند. این انتقال بیش از ۳۰ میلیون یورو نخواهد بود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید