ویتوریا: صلاح را به این دلیل خط زدم و جانشینش را هم دارم

0
45



کد خبر : ۱۹۶۳۸۴۰ |
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۶ |
۸۴ بازدید |

۰
دیدگاه

نمی‌خواهیم بیش از حد بر او فشار وارد شود؛


روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، درباره دلیل غیبت محمد صلاح در اردوی این تیم توضیح داد.

ویتوریا: صلاح را به این دلیل خط زدم و جانشینش را هم دارم

به گزارش “ورزش سه”، ویتوریا در کنفرانس مطبوعاتی پیش دیدار برابر اتیوپی که عصر جمعه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا برگزار می‌شود، گفت: در دوره اخیر نتایج مثبتی کسب کرده‌ایم و به دنبال ادامه این مسیر هستیم. اتیوپی تنها تیمی است که مصر را در مقدماتی شکست داده و ما باید قدرت خود را در این مسابقه نشان دهیم و بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم تا به اتیوپی فرصتی برای مالکیت توپ ندهیم. بازیکنان در طول اردو خوب کار کردند و بسیار هیجان‌زده هستند.

ویتوریا درباره دلیل عدم حضور محمد صلاح در اردوی مصر توضیح داد: محمد صلاح بعد از بازی به این اردو خواهد پیوست. او تنها بازیکنی است که در ۲۳ روز گذشته ۷ بازی انجام داده و ما نمی‌خواهیم بار فیزیکی بیش از حد بر این بازیکن وارد شود، به خصوص که گزینه‌های دیگری برای من وجود دارد.

او ادامه داد: در مجموع از بازیکنانی که در کنار ما هستند راضی هستم. در مورد ۷ بازیکنی که اخطار گرفته‌اند، قطعا ممکن است برخی از آنها در مسابقه شرکت کنند. امیدوارم کسانی که بازی را شروع می‌کنند، روند بازی را کنترل کنند، چرا که استراحت دادن به ۷ بازیکن دشوار است.

ویتوریا در خصوص حضور اعضای تیم المپیک در اردوی بزرگسالان گفت: مطمئنم حضور آنها در تیم بزرگسالان تاثیر مثبتی بر روی آنها خواهد داشت. در انتخاب‌های بعدی، اولین معیار ما صلاحیت فنی بازیکنان است که این نشان می‌دهد کار سختی خواهیم داشت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید