یک ستاره جوان و جدید در فوتبال ایران (عکس)

0
44



کد خبر : ۱۹۶۱۸۱۱ |
۰۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱ |
۷٫۹K بازدید |

۷
دیدگاه

شمس‌‎آذر از یک سوراخ دو بار گزیده شد؛


مهدی لیموچی بازیکن شاخص نیمه دوم دیدار آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین بود.

یک ستاره جوان و جدید در فوتبال ایران (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، نیمه اول دیدار آلومینیوم اراک و شمس آذر با تساوی بدون گل تمام شد، اما در نیمه دوم حضور یک بازیکن سبب شد تا خیلی این نتیجه به طول نینجامد و شاگردان مجتبی حسینی روند خوب‌شان در لیگ بیست و سوم را ادامه بدهند.

1918068

در دقیقه ۵۴ مهدی لیموچی توپ را در سمت راست خط دفاعی پیکان از آن خود کرد و با حرکتی در عرض به محوطه جریمه شمس‌آذر وارد شد و در ادامه با یک شوت پای راست دقیق و محکم به سه کنج دروازه تیم میهمان گل اول مسابقه را ثبت کرد.

۱۴ دقیقه بعد از این گل هم در شرایطی که آلومینیوم روند بهتری نسبت به شاگردان سعید دقیقی داشت، توپ در همان منطقه‌ای که مهاجم ۲۳ ساله آلومینیومی‌ها موفق به ثبت گل اول شده بود، با پشت پای مرتضی تبریزی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و اینبار با یک کنترل و سپس بغل پایی دقیق توپ را به تور دروازه جعفرزاده سنگربان قزوینی‌ها دوخت.

1918069

لیموچی یکی از خریدهای مجتبی حسینی برای تقویت آلومینیوم در این فصل از مسابقات به شمار می‌رود که در طول فصل گذشته موفق به ثبت ۲ گل با پیراهن پیکان شده بود و حالا در هفته چهارم موفق به ثبت همین آمار در تیم جدیدش شده است.

لیموچی درخشش خود را در لیگ دسته اول و در ترکیب قشقایی آغاز کرد و سپس به فولاد خوزستان پیوست. این مهاجم حالا در ۲۳ سالگی رکن اصلی ثبت سومین پیروزی متوالی شاگردان حسینی بود، تا آلومینیوم به شکلی غیرمنتظره رتبه سوم جدول رده بندی لیگ بیست و سوم را در پایان هفته چهارم به نام خود زده باشد.

1918070



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید