تاریخی: پرافتخارترین تیم دنیا در خانه جام داد!

0
50



کد خبر : ۱۹۶۱۹۳۰ |
۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷ |
۲۹۷ بازدید |

۰
دیدگاه

آرژانتین و یک‌ برد بزرگ؛


آرژانتین با طلسم‌شکنی عنوان قهرمانی مسابقات آمریکای جنوبی را به دست آورد.

تاریخی: پرافتخارترین تیم دنیا در خانه جام داد!

به گزارش “ورزش سه”، از سری مسابقات والیبال جام آمریکای جنوبی بامداد‌ امروز برزیل و آرژانتین به مصاف هم رفتند. تیم آرژانتین در خاک برزیل و در حضور پانزده هزار هوادار برزیلی این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

در این مسابقه آرژانتین ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد تا پس از پنجاه و نه سال جام از برزیل به آرژانتین برسد و حالا از سی و پنج دوره، ۳۳ بار برزیلی ها قهرمان شوند و ۲ بار هم آرژانتینی ها به این افتخار برسند. آخرین قهرمانی آرژانتین به سال ۱۹۶۴ بازمی‌گردد. جایی که آرژانتین در غیاب برزیل توانسته بود برای اولین بار این جام را به دست بیاورد و پس از آن دیگر از این عنوان محروم بود تا امروز که توانستند از ضعف برزیلی ها استفاده کنند و برای دومین بار قهرمان مسابقات آمریکای جنوبی شوند.

1918284

در پایان مسابقات لوسیانو ویسنتین عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات این جام پنج تیمه را به دست آورد و لوسیانو دچکو، ریکاردو لوکارلی و تالاس هوس هم در تیم رویایی قرار گرفتند.

آرژانتین با این قهرمانی و برد ارزشمند مقابل برزیل امتیازات خوبی را در رنکینگ جهانی به دست آورد و فاصله خود را با تیم ملی والیبال ایران افزایش داد.

گفتنی است تیم کلمبیا با کسب عنوان سومی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ را به دست آورد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید