سرلک، شاید شوک زمستانی به پرسپولیس!

0
37



کد خبر : ۱۹۶۲۲۰۶ |
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۱ |
۶٫۵K بازدید |

۱۳
دیدگاه

معافیت با تیم ملی موقت است؛


بر اساس قوانین جدید نظام وظیفه، یک بار دعوت به تیم‌ملی باعث معافیت دو ساله بازیکنان نخواهد شد.

سرلک، شاید شوک زمستانی به پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که سازمان نظام وظیفه موعد سربازی میلاد سرلک را یک شهریور ماه اعلام کرده بود، تمدید یک ماهه معافیت او، باعث شد تا او فرصت کسب معافیت ملی را داشته باشد.

سرانجام امروز با اعلام فهرست جدید تیم‌ملی ایران، نام سرلک نیز به لیست بازگشت تا هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس رسما به عنوان بازیکن ملی از ترک ناگهانی تیم باشگاهی به دلیل سربازی فرار کند.

بر اساس قوانین ورزشی نظام وظیفه، بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ و بازیکنان ملی تا ۳۰ سالگی مشمول معافیت می‌شوند. پیش از این یک بار دعوت به‌ تیم‌ملی در ۲۸ سالگی، معافیت دو ساله را به همراه داشت اما حالا این قانون تغییر کرده است.

آنطور که در قوانین جدید آمده، مشمولین معافیت ملی هر شش ماه یک بار مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا در صورت عدم دعوت به تیم‌ملی، مشمول انجام خدمت بشوند.

1874724

به این ترتیب سرلک چهار بار مورد بازیکنی قرار خواهد گرفت و تقریبا باید در تمام اردوها حاضر باشد و در غیر این صورت راهی خدمت خواهد شد.

تیم ملی تا شش ماه آینده تنها یک فیفادی خواهد داشت که مربوط به جام ملتهای آسیا است و میلاد سرلک امیدوار است یکی از ۲۶ بازیکن نهایی در لیست امیر قلعه‌نویی باشد.

اردوی بعدی تیم ملی ۱۸ تا ۲۶ ماه مارس خواهد بود که به عبارتی شش ماه و ۱۷ روز بعد برگزار می‌شود. در صورتی که مبدا تاریخ برای بازیکن پرسپولیس از یک مهر مورد محاسبه قرار بگیرد، نه جام ملتهای آسیا بلکه فیفادی فروردین تعیین‌کننده خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که مبدا تاریخ برای سربازی سرلک یک شهریور یا یک مهر خواهد بود اما به هر حال ستاره پرسپولیس تا پایان سال خورشیدی روزهای استرس‌آوری را تجربه می‌کند و شاید در میانه فصل از این تیم جدا شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید