رقابت سخت و غیرمنتظره برای آنسو فاتی

0
43



کد خبر : ۱۹۶۲۸۷۵ |
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۵ |
۱۷۲ بازدید |

۰
دیدگاه


ستاره جوان بارسلونا که بسیاری از او به عنوان جانشین مسی نام می‌بردند، حالا کار سختی برای بازی در برایتون خواهد داشت.

رقابت سخت و غیرمنتظره برای آنسو فاتی

به گزارش “ورزش سه”، آنسو فاتی یکی از شاخص‌ترین جابجایی‌ها در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات اروپا بود. جایی که ستاره بارسلونا با انتقالی قرضی در پی یافتن دقایق بازی بیشتر راهی برایتون شد.

اما آیا این بازیکن به این خواسته خود خواهد رسید؟ مهاجم اسپانیایی این هفته وارد انگلیس شد، بدون اینکه لباس فوتبالی بپوشد، پا به چمن گذاشت و به هواداران معرفی شد. سپس شاهد برتری پرگل برایتون دی‌زربی مقابل نیوکسل بود. سرمربی‌ای که به وضوح به بازیکنان سبک او علاقه دارد.

با این حال، علیرغم این واقعیت که برایتون روی کاغذ یک مقصد ایده آل برای بازی و رقابت است، اما آنسو به تازگی خبر بدی دریافت کرده است. و آن، درخشش چشمگیر ایوان فرگوسن جوان بود. این مهاجم در پستی که مطمئنا آنسو در آن بازی خواهد کرد، یک هت‌تریک تماشایی به ثمر رساند و تا کنون در لیگ برتر ۴ گل زده است، بنابراین فعلاً توجیه نشستن او روی نیمکت دشوار خواهد بود. به خصوص که فرگوسن ۱۸ ساله برای تیم یک سرمایه است و اگر او به همین منوال ادامه دهد بهترین راه برای پیشرفت خواهد بود.

1920100

نکته مسلم این است که فرگوسن در معادلات آنسو فاتی جایی نداشته است. این فوتبالیست از قبل از ورود به برایتون آگاه بود که بازی در سمت چپ کار غیرممکنی خواهد بود، زیرا میتوما بهترین بازیکن تیم است. بنابراین، دی‌زربی قرار نیست دقیقه‌ای را به او استراحت دهد.

از این رو مطمئن‌ترین گزینه در حال حاضر برای آنسو بدون شک بازی پشت مهاجم است، جایی که ژائو پدرو علیرغم اینکه اساسا یک مهاجم بود، مقابل نیوکاسل بازی کرد. بنابراین بین خطوط جایی است که آنسو باید برود و اتصال خط حمله با خط هافبک را برقرار کند. تنها نکته منفی در این پست برای فاتی این است که در آن پست، بازیکنان باید سخت در دفاع کار کنند، زیرا مطلوب دی‌زربی یک فوتبال کامل است، هم در حمله و هم در پرس.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید