به خودم سیلی می‌زنم تا باورم شود مسی اینجا است

0
44



کد خبر : ۱۹۵۲۷۵۴ |
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۹ |
۹۷۰ بازدید |

۲
دیدگاه

از فوتبال آماتوری تا همبازی شدن با مسی در ۳ سال


رابرت تیلور، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه از تغییرات شگرفی گفت که از زمان پیوستن ستاره آرژانتینی به این تیم در تمرینات اینترمیامی ایجاد شده است.

به خودم سیلی می‌زنم تا باورم شود مسی اینجا است

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی با پیوستن به اینترمیامی به بزرگترین انتقال تاریخ این باشگاه و حتی شاید بتوان گفت فوتبال آمریکا تبدیل شد. او به همراه دو همبازی سابقش در بارسلونا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، به این تیم حاضر در لیگ MLS پیوسته‌اند تا شرایط را در اینترمیامی به کلی دگرگون کنند.

مسی تا اینجا تنها یک بازی با پیراهن اینترمیامی انجام داده اما در همان بازی اول در وقتهای اضافه انتهای بازی با یک ضربه آزاد اولین گلش را به ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی ۲-۱ تیمش بر کروز آزول بازی کند.

1901407

رابرت تیلور، هم‌تیمی لئو مسی، که ملی‌پوش فنلاندی است در بازی مقابل کروز آزول دیگر گل اینترمیامی را به ثمر رسانده بود. او امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت به تاثیر خارق‌العاده مسی بر تمرین‌های اینترمیامی اشاره کرد و گفت:” حضور مسی بی‌نظیر است. واقعا معرکه است. البته که هیجان‌زده‌ام. او با حضورش انرژی تیم را صد برابر کرده. این را بدانید کسی که آنقدر خوب بازی می‌کند معنی‌اش این است که در تمرین‌ها فوق‌العاده بوده و هزاران تصمیم درست گرفته. چنین فوتبالیستی می‌تواند در جریان بازی هم تصمیم‌های درست بگیرد. من از اینکه شاهد ضربه آزاد درخشان او مقابل کروز آزول بودم واقعا خوشحالم. کیفیت تیم در تمرین‌های قابل مقایسه با دوران پیش از مسی نیست. واقعا باورکردنی نیست“.

تیلور در ادامه صحبت‌هایش گفت:” چند سال پیش که من در یک تیم نیمه‌آماتوری بازی می‌کردم اگر کسی می‌گفت یک روز با مسی و بوسکتس همبازی می‌شدی حتما می‌خندیدم و مسخره‌اش می‌کردم. یادم هست وقتی در کشورم فنلاند بودم پدر و مادرم می‌گفتند شاید وقت آن رسیده که فوتبال را رها کنی و به گزینه‌های دیگر فکر کنی. وقتی در اولین بازی با مسی همبازی شدم به آنها زنگ زدم و گفتم یادتان می‌آید که می‌گفتید فوتبال را کنار بگذارم. باید به عرض برسانم که با مسی همبازی هستم. هر چه از تغییری که مسی در زندگی من و تیم اینترمیامی ایجاد کرده حرف بزنم کم است”.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید