ابراز علاقه زیرپوستی ستاره ملی‌پوش به پرسپولیس

0
57


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۰۰:۳۳:۲۱

|

|


خوشحالی جنجالی با چاشنی کری!



یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید یکی از بازیکنانی است که احتمال پرسپولیسی شدنش وجود دارد.



ابراز علاقه زیرپوستی ستاره ملی‌پوش به پرسپولیس + عکس


|


۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۰۰:۳۳:۲۱

تیم ملی امید ایران در حالی موفق شد از سد سوریه بگذرد که یاسین سلمانی کاپیتان تیم ما ستاره این دیدار بود. یاسین که به تازگی قراردادش با سپاهان به پایان رسیده موفق شد دو گل به ثمر برساند و نمایش درخشانی از خودش نشان دهد. طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن ۲۱ ساله به گوش رسید و به نظر می‌رسد خود سلمانی هم برای این انتقال چندان بی‌میل نیست.

به گزارش خبرورزشی، سلمانی بعد از جدایی از سپاهان چند بار در استوری‌های خود قلب قرمز گذاشته بود و همین موضوع باعث شد تا هواداران سپاهان به شدت به بازیکنشان حمله کنند. اقدامی که باعث نشد تا سلمانی دست از کارش بکشد و او چند بار دوباره این کار را تکرار کرد تا به نوعی با هواداران سپاهان وارد یک چالش شود. یاسین بعد از گلی که در بازی تیم ملی ایمد مقابل تیم امید سوریه به ثمر رساند، انگشتش را به نشانه سکوت جلوی صورتش قرار داد و به نظر می رسد منظور سلمانی از این خوشحالی هواداران سپاهان بوده است.

همچنین نکته قابل توجه دیگر در مورد یاسین مربوط به مچ بند قرمز او بود که حسابی توی چشم قرار داشت. به نظر می رسد این بازیکن آینده دار با این کار چراغ سبز محکمی به پرسپولیسی‌ها نشان داد و در صورت ماندن یحیی گل محمدی در این تیم، شانس پرسپولیسی شدن یاسین زیاد خواهد بود، مگر اینکه پیشنهاد خارجی وسوسه کننده‌ای به دست او برسد.

یاسین سلمانی-2




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید