اینزاگی: حیف شد گل‌های بیشتری به پورتو نزدیم

0
68



کد خبر : ۱۸۷۱۹۸۴ |
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۲۸ |
۵۳۰ بازدید |

۰
دیدگاه


سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی ۱-۰ مقابل پورتو، از اینکه تیمش تنها با یک گل حریف را شکست داد، ابراز ناراحتی کرد.

اینزاگی: حیف شد گل‌های بیشتری به پورتو نزدیم

به گزارش “ورزش سه”، اینتری‌ها امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پورتو بود و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که تنها درخشش آندره اونانا و دیوگو کاستا، دروازه‌بان‌های دو تیم، مانع از تبدیل آنها به گل شد.
اما در نهایت بعد از اینکه پورتو با اخراج اوتایو ۱۰ نفره شد، این روملو لوکاکو بود که گل پیروزی اینتر را در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند.
اینزاگی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:”ما مقابل یک تیم بسیار فیزیکی، بازی خوبی ارائه دادیم. این افسوس وجود دارد که نتوانستیم چند تا از موقعیت های نیمه اول مان را به گل تبدیل کنیم. در حالی که در نیمه دوم روی ضدحملات چند بار به خطر افتادیم اما تعویض ها به ما کمک کرد.

1804874
ما می خواستیم نتیجه بهتری بگیریم اما با توجه به اتفاقات، نمایش فوق العاده ای داشتیم. ما باید توپ را سریع تر به گردش درمی‌آوردیم و از عقب بازی سازی می کردیم. کار آسان نبود چون پورتو خیلی تهاجمی پرس می کرد اما با این وجود باز هم ما این شایستگی را داشتیم که در نیمه اول به گل برسیم.
تعویض لوکاکو، رابین گوسنس و مارسلو بروزوویچ؟ همه آنها خوب کار کردند. من به مشارکت همه آنها نیاز داشتم و می دانیم که بازی های زیادی در این فصل داریم و همه فرصت پیدا خواهند کرد.”
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید