توپ پر داروین: صد میلیون امسال صاف می‌شود!

0
34



کد خبر : ۱۹۶۳۱۴۹ |
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۳ |
۵۴۵ بازدید |

۲
دیدگاه

نونیز تماشایی است


داروین نونیز در دومین فصل حضورش در لیورپول، شبیه‌تر است به آن بازیکنی که کلوپ برای او قلک و پس‌انداز تیمش را خرج کرد.

توپ پر داروین: صد میلیون امسال صاف می‌شود!

به گزارش ورزش سه، این مهاجم اروگوئه‌ای در دیدار روز یکشنبه مقابل استون ویلا در آنفیلد تا زمان حضور در زمین، ستاره بی چون و چرای میدان بود؛ بازیکنی که دو بار تیر دروازه را لرزاند، یک‌ شوتش با برخورد به مدافع حریف به گل رفت و پاس گل سوم را روی یک ضربه کرنر برای محمد صلاح صادر کرد. تازه او می‌توانست یک گل تماشایی را هم به ثمر برساند اما شیرجه عجیب و غریبش روی سانتر صلاح منجر به ضربه‌ای شد که با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه دیبو مارتینز به اوت برود.

1920657

نونیز که با وجود استعداد فوق‌العاده، فصل بسیار دشواری را در لیورپول گذراند و پایین‌تر از حد انتظار هواداران ظاهر شد، امسال شروع بسیار خوبی در تیم لیورپول داشته و دو گلش در دیدار با نیوکسل سه امتیاز بسیار مهم را به جیب لیورپولی‌ها واریز کرده است. با این حال او در سال گذشته هم بعد از شروع خوب دچار یک روند نزولی شد و همه آنچه را که به دست آورده بود، بر باد داد.

البته او با گذر از مصدومیت‌ها و روزهای دشوار حالا در موقعیت کاملا متفاوتی است و البته تجربه بسیار خوبی را هم از یک سال حضور در لیورپول به دست آورده تا این‌بار همان بازیکنی باشد که انتظارش را داریم؛ بازیکنی که نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خریدش شده و ناکامی در‌ گلزنی و عدم حضورش در کورس آقای گلی دیگر برای هیچکس قابل پذیرش نیست.

1920659
1920658



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید