مورینیو: حرف بزنم، ۱۰ بازی محروم می‌شوم!

0
40



کد خبر : ۱۹۶۳۵۱۰ |
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰ |
۱K بازدید |

۴
دیدگاه


ژوزه مورینیو، سرمربی رم، هنوز شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا را فراموش نکرده است.

مورینیو: حرف بزنم، ۱۰ بازی محروم می‌شوم!

به گزارش “ورزش سه”، مورینیو در اولین فصل حضورش در رم با این تیم به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رسید و در فصل گذشته هم با این تیم به فینال لیگ اروپا راه یافت اما در یک بازی جنجالی مقابل سویا در ضربات پنالتی مغلوب شد و تیم تحت هدایت مورینیو نتوانست به دومین جام اروپایی خود دست پیدا کند. بعد از این بازی مورینیو به شدت از عملکرد آنتونی تیلور، داور انگلیسی، این دیدار انتقاد کرد و از سوی یوفا با محرومیت مواجه شد.

در مصاحبه با اسکای اسپورت، از آقای خاص در مورد شکست فینال لیگ اروپا برابر سویا و موفقیت سال قبل رم در لیگ کنفرانس اروپا سوال شد.

1921272

مورینیو گفت:”بردن لیگ اروپا با منچستریونایتد برای من یک احساس عادی بود. اما، رم-سویا… اگر از احساسم بگویم فکر می کنم ده بازی محروم خواهم شد. من فکر می کنم در زمان حضورم در تیم دو بازی تاریخی با رم داشته ام. یکی بازی رم-سویا که بعد از آن گریه کردم. به ندرت بعد از شکست ها گریه می‌کنم، گاهی با بعضی از بردها گریه میکنم اما با شکست ها نه. یکی دیگر هم بازی رم-فاینورد. البته فکر میکنم برای قهرمانی ما در لیگ کنفرانس بازی با لستر هم به اندازه بازی فینال اهمیت داشت. هر دوی این بازی ها از نظرم تاریخی بودند.”

1921273



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید